וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושבת רהט נעצרה בשער שכם עם מספריים: "הודתה שהתכוונה לדקור שוטר"

עודכן לאחרונה: 3.4.2023 / 22:08

האישה, בשנות ה-30 לחייה, נעצרה בחשד לניסיון פיגוע בבירה, לאחר שעוררה את חשדם של שוטרי מג"ב בעיר העתיקה. לאחר שבתיקה נמצאו מספריים, הודתה האישה כי התכוונה לבצע פיגוע. בית משפט השלום האריך את מעצרה בשבוע

תושבת רהט בשנות ה-30 לחייה נעצרה אמש (ראשון) בחשד לניסיון פיגוע דקירה סמוך לשער שכם בירושלים. זאת, לאחר ששוטרי מג"ב מצאו בתיקה מספריים. בחקירה הודתה החשודה כי היא התכוונה לדקור שוטר באמצעותן. בית משפט השלום בעיר האריך היום את מעצרה בשבוע.

המשטרה סיכלה פיגוע באזור העיר העתיקה בירושלים. 3 באפריל 2023. דוברות משטרת ישראל
המספריים שנמצאו אצל האישה/דוברות משטרת ישראל

לפני כמה ימים נורה למוות סמוך לרחבת הר הבית בירושלים מחמד ח'אלד אל-עציבי, בן ה-26, מהיישוב הבדואי חורה שבנגב. במשטרה טוענים כי אל-עציבי ניסה לחטוף נשק מלוחם מג"ב ואף הצליח לירות באמצעותו לעבר שתי שוטרות. אלא שעדי ראייה ומשפחתו של הצעיר, סטודנט לרפואה, טוענים כי המשטרה משקרת. על אף שהמקום מרושת במצלמות, במשטרה טוענים כי לא קיים תיעוד מהירי.

באותו יום, חייל כבן 20 נפצע קשה ושני חיילים נוספים נפצעו בינוני וקל בפיגוע דריסה שהתרחש בצומת בית אומר הסמוך לגוש עציון. המחבל נורה למוות על ידי לוחמי צה"ל. צוות מד"א, יחד עם כוח רפואי של צה"ל, העניקו לפצועים סיוע רפואי ופינו אותם לבתי החולים הדסה עין כרם ושערי צדק בירושלים. לפי הפלסטינים, המחבל הוא איש מנגנוני הביטחון של הרשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully