וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבל בספארי - רובי הקרנף הצעיר מת: "היה אהוב מאוד"

עודכן לאחרונה: 2.4.2023 / 21:28

הקרנף רובי בן השנתיים, מת בסוואנה שבספארי רמת גן בנסיבות מסתוריות, לאחר כמה ימים בהם לא אכל ונראה חלש. רובי, שקיבל את שמו בהשראת נשיא המדינה הקודם ראובן (רובי) ריבלין, היה בנה הצעיר של הקרנפית ריהאנה ואחיה הקטן של רייני רפיקי

אבל בספארי: הקרנף רובי מת/שירה ענבר דנין

אבל בספארי ברמת גן: הקרנף רובי בן השנתיים, מת היום (ראשון) בסוואנה בנסיבות מסתוריות, לאחר כמה ימים בהם לא אכל ונראה חלש. רובי, שקיבל את שמו בהשראת נשיא המדינה הקודם ראובן (רובי) ריבלין, היה בנה הצעיר של הקרנפית ריהאנה ואחיה הקטן של רייני רפיקי.

אתמול, המטפלים בסוואנה שבספארי רמת גן, הבחינו כי רובי לא הגיע לאכול וכי הוא נראה חלש. במהלך היום, צוות גן החיות ניסה לפתות אותו לאכול כמה פעמים, ואף החלו לתת לו טיפול תרופתי. חרף המאמצים השונים, בשעות הצהריים המאוחרות - הוא קרס ומת. מאוחר יותר, צוות בית החולים חיות הבר של הספארי, לקח דגימות מגופתו של רובי שתשלח לבדיקת סיבת המוות.

בספארי ספדו לרובי: "רובי הקרנף היה אהוב מאוד על הקרנפים וגם על המטפלים. הוא למד להיות גברבר צעיר מטופאק ועטרי, הקרנפים אהב לשחק עם אחותו רייני ולהתפלש בבוץ של האגם עם אמא. כולם בספארי עצובים וכואבים".

רובי, קרנף חדש שנולד בספארי. עדי אדלסהיימר, אתר רשמי
בנה הצעיר של הקרנפית ריהאנה ואחיה הקטן של רייני רפיקי. הקרנף רובי בצעירותו/אתר רשמי, עדי אדלסהיימר
הקרנף רובי מת. אסף כהן, אתר רשמי
"היה אהוב מאוד על הקרנפים וגם על המטפלים". הקרנף רובי/אתר רשמי, אסף כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully