וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו על המהפכה המשפטית: "נמצאים בתהליך של הידברות במטרה להגיע להסכמה רחבה"

עודכן לאחרונה: 2.4.2023 / 12:30

ראש הממשלה התייחס בישיבת הממשלה להידברות בנוגע למהפכה המשפטית. "רוצה להזכיר שלפני הבחירות רבים מנהיגי האופוזיציה תמכו בשינויים מהותיים במערכת המשפט", אמר ."יש כאן בסיס להסכמות שברצון טוב ובהידברות אמיתית אפשר להגיע אליהם"

בווידאו: נתניהו: "נמצאים בתהליך של הידברות במטרה להגיע להסכמה רחבה"/מערכת וואלה!

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר היום (ראשון) בישיבת הממשלה כי הקואליציה והאופוזיציה נמצאים בתהליך של הידברות בנוגע למהפכה המשפטית. "אנחנו כעת בתהליך של הידברות במטרה להגיע להסכמה רחבה", אמר. "רוצה להזכיר שלפני הבחירות רבים מנהיגי האופוזיציה תמכו בשינויים מהותיים במערכת המשפט לכן יש כאן בסיס להסכמות שברצון טוב ובהידברות אמיתית אפשר להגיע אליהם".

עוד אמר נתניהו כי חילוקי הדעות הפנימיים לא יפגעו בכוחה של ישראל מול אוייביה. "אני מציע לאויבנו לא לטעות",, אמר. "הויכוח הפנימי בישראל לא פוגע ולא יפגע כהוא זה בנחישות ובעוצמה שלנו וביכולת שלנו לפעול נגד אויבנו בכל החזיתות בכל מקום ובכל עת שיידרשו".

בשבוע שעבר הנשיא יצחק הרצוג נפגש עם נציגים מטעם סיעות האופוזיציה ודן עמם על המהפכה המשפטית. בפגישת ההידברות אמש שנמשכה כשעה וחצי, הנשיא ביקש מהצדדים לדון במנגנון ההידברות, ולא בתוכן המתווים המשפטיים השונים שהוצגו בשבועות האחרונים. לפי גורמים שהשתתפו בפגישת ההידברות, השיחה הייתה ראשונית מאוד וכללה סבב היכרות והצהרות ראשוניות בלבד - וטרם סוכם על מנגנון ההידברות.

ראש הממשלה בנימין נתניהו בישיבת הממשלה, 19 במרץ 2023. רויטרס
"נמצאים בתהליך של הידברות", נתניהו/רויטרס

בד בבד, ישראל תקפה הלילה יעדים ברחבי מחוז חומס שבמרכז סוריה - כך דיווחו כלי התקשורת הרשמיים של המשטר, בתקיפה שלישית שיוחסה לישראל במדינה מאז יום חמישי. דמשק אמרה כי חמישה חיילים נפצעו ונגרם נזק.

גורמי מודיעין מערביים אמרו לסוכנות הידיעות רויטרס כי בתקיפה נפגעו בסיסים אוויריים שבהם יש נוכחות של כוחות איראניים. בתקיפה הקודמת, בלילה שבין חמישי לשישי, נהרגו שני יועצים במשמרות המהפכה של איראן וטהראן הבטיחה נקמה, בעוד שישראל ממשיכה לשמור על שתיקה.

על פי משרד ההגנה של סוריה, התקיפה הלילה החלה בסביבות השעה חצות וחצי, כשישראל שיגרה טילים מכיוון צפון-מערב ביירות לעבר מוצבים בעיר חומס ובסביבותיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully