וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך חגגו צוותי מג"ב לאדם שאיים להתאבד כי היה בודד ביום ההולדת

עודכן לאחרונה: 30.3.2023 / 19:24

בקשר בתחנת עכו התקבל דיווח על אדם בקיבוץ בסביבה שמאיים להתאבד מאחר ואף אחד לא חגג עימו את יום הולדתו ה-58. הצוות לא היסס לרגע, הגיעו אליו בשתי ניידות ובדרך קנו מכספם האישי בלונים ועוגה. ברחבה ליד ביתו שימחו אותו, חגגו לו ולא עזבו אותו עד שהשתפר מצב רוחו

בוידאו: גבר בן 58 איים להתאבד כי לא חגגו לו יום הולדת/שימוש לפי סעיף 27 א' לחוץ זכויות יוצרים

ברשת הקשר של תחנת עכו התקבל השבוע (שלישי) דיווח על אדם באחד הקיבוצים בסביבה שמאיים להתאבד מאחר ואף אחד לא חגג עימו את יום הולדתו ה-58. הצוות שקיבל את הקריאה לא היסס לרגע, הם הבינו מיד את גודל האירוע והחליטו להגיע אליו יחד עם שתי ניידות של משטרת עכו.

הילה אברהם שפיקדה בזמן האירוע על צוות הסיירות של משמר הגבול מרחב חוף, עצרה יחד עם שתי הניידות בדרך לאירוע המסווג תחת הכותרת "איום בהתאבדות" והם קנו מכספם האישי בלונים ועוגת יום הולדת.

כשהגיעו יישוב, פגשו באדם בודד בן 58. ברחבה ליד ביתו השוטרים החלו למלא את המשימה אותה הציבו, והחלו לחגוג ולשמח אותו. השוטרים מסיירות מג"ב שרו לו, הביאו לו עוגת יום הולדת ולא עזבו עד שהשתפר מצב רוחו.

גבר בן 58 איים להתאבד כי לא חגגו לו יום הולדת. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
חגיגות יום ההולדת לבן ה-58/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

הילה אברהם, מפקדת הצוות שיתפה בהתרגשות: "בסך הכל רצינו לשמח אותו ורצינו שיהיה לו כיף כי בסוף אנחנו בני אדם. לפני יומיים היה לי יום הולדת, לא יכולה לחשוב על זה שהייתי חוגגת לבד". הילה, משרתת כמפקדת במג"ב 18 שנים ושירתה במגוון תפקידים שונים. היא אף הכירה את בעלה בזמן ששירתו יחד בשירותם הסדיר במג"ב.

צוות הסיירות פועל בגזרת חוף משנת 2016 ובימים אלו לאור הנחיית מפקד מג"ב אמיר כהן הוא עתיד לגדול ולמנות 60 סיירות שיוצבו במרכזי הערים ויתנו מענה מהיר ומקצועי לאירועים פליליים וביטחוניים באזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully