וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: לילה שקט עבר על האפיפיור פרנציסקוס בבית החולים ברומא

עודכן לאחרונה: 30.3.2023 / 10:53

אתמול אושפז האפיפיור בן ה-86 בשל דלקת בדרכי הנשימה, אחרי שהתלונן כמה ימים על קושי בנשימה. על פי הצוות הרפואי, הוא עשוי להשתחרר כבר ביום ראשון הקרוב, בזמן לחגיגות החג הנוצרי יום ראשון של הדקלים

האפיפיור פרנציסקוס נואם במותו של האפיפיור בנדיקטוס ה-16 בוותיקן. 1 בינואר 2022/רויטרס

לילה שקט עבר על האפיפיור פרנציסקוס בבית החולים ברומא והצוות הרפואי אופטימי לגבי החלמתו, כך דיווחה הבוקר (חמישי) סוכנות הידיעות האיטלקית ANSA. אתמול אושפז האפיפיור בן ה-86 בשל דלקת בדרכי הנשימה, אחרי שהתלונן כמה ימים על קושי בנשימה.

האפיפיור אמור להמשיך לקבל טיפול בימים הקרובים בבית החולים "גמלי", דיווח הוותיקן, אך ANSA דיווחה כי על פי הצוות המטפל בו, הוא עשוי להשתחרר כבר ביום ראשון הקרוב, בזמן לחגיגות יום ראשון של הדקלים, חג נוצרי החל ביום ראשון שלפני הפסחא.

בריאותו של האפיפיור הידרדרה בשנתיים האחרונות, שבמהלכן עבר ניתוח מעי גס והחל להשתמש בכיסא גלגלים ובמקל הליכה בשל כאבים כרוניים בברכיים.

האשפוז אתמול עורר מחדש את הספקולציות לגבי התפטרות אפשרית של האפיפיור על רקע בריאותי, בדומה לפרישה מרצון חסרת התקדים של האפיפיור הקודם, בנדיקטוס ה-16. כנשאל על ידי ערוץ הטלוויזיה השווייצי RSI בראיון ב-12 במרץ מה יגרום לו לפרוש, אמר פרנציסקוס: "תשישות שלא מאפשרת לראות את הדברים נכוחה. היעדר צלילות, היעדר אפשרות להעריך מצבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully