וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרם למותם של 7 בני משפחה בתאונה - ונתפס נוהג ללא רישיון

עודכן לאחרונה: 28.3.2023 / 22:54

יעקב ישר ישורון נעצר בסוף השבוע האחרון לאחר שנהג על אף שרישיונו נשלל ל-18 שנים. הוא הורשע בגרימת מותם ברשלנות של שבעת בני משפחת ברנשטיין-גוטשטיין באוגוסט 2010. מעצרו הוארך עד לשבוע הבא

21 חודשי מאסר נגזרו על נהג המיניבוס, שהואשם בגרימת מותם של שבעה בני משפחה/צילום: שי מכלוף, עריכה: מתן חדד

בסוף השבוע האחרון נתפס ונעצר יעקב ישר ישורון, שחשוד כי נהג על אף שרישיונו נשלל ל-18 שנים. הוא הורשע בגרימת מותם ברשלנות של שבעת בני משפחת ברנשטיין-גוטשטיין באוגוסט 2010. יעקב הועבר להמשך חקירה, בה התקיים שימוע על ידי קצין משטרה שהשבית את רכבו ל-30 ימים. כמו כן, מעצרו הוארך עד ה-2 באפריל.

לאחר שנחשד במשטרה כי יעקב בן ה-50 משדרות מפר את החלטת בית המשפט ועולה על הכביש, נערכה נגדו פעילות ממוקדת, במסגרתה עצרו אותו שוטרים בכביש 232, כשלפי החשד הוא נוהג ברכב ולא מחזיק ברישיון נהיגה תקף.

במשטרה ציינו כי "החשוד באופן מודע תוך זלזול מוחלט בחוק ובהחלטת בית המשפט, עלה על ההגה וסיכן את עצמו ואת שאר משתמשי הדרך, בזמן שהוא פסול מלנהוג למשך 18 שנים. זאת לאחר שהיה מעורב בתאונה קטלנית בה איבדו את חייהם שבעה בני משפחה. מיד כשעלה החשד כלפיו, השוטרים נערכו בפעילות שמטרתה לאתר ולעצור אותו בזמן שהוא נוהג ברכב, וצפוי נגדו כתב אישום חמור".

יעקב ישורון, גזר דינו באשמת גרימת מוות ברשלנות של בני משפחת ברנשטיין. בית הדין לתעבורה אשדוד. 15 בספטמבר 2016. די מכלוף, מערכת וואלה! NEWS
נהג ברכב על אף שרישיונו נשלל ל-18 שנים. ישורון בבית המשפט ב-2016/מערכת וואלה! NEWS, די מכלוף

באוגוסט 2010 נהרגו שבעת בני משפחת ברנשטיין-גוטשטיין מביתר עילית בתאונת דרכים מחרידה בין מיניבוס שהובילם לחופשה לבין רכבת, סמוך לקריית גת.

כמעט שלוש שנים לאחר האירוע הטראגי, פסק שופט בית המשפט המחוזי על תשלום פיצויים לבני משפחתם בסך 1.1 מיליון שקלים. הסכם הפיצויים הושג לאחר משפט ארוך שניהלו בני המשפחה נגד נהג המיניבוס הפוגע ישר ישורון, וחברת הביטוח "הכשרת הישוב".

בתאונה הקשה נהרגו אב המשפחה, הרב אריה לייב ברנשטיין, אשתו רבקה, בתו מלכי גוטשיין שהייתה בהריון, בנה בן השנה וחצי מרדכי-אהרון ושלושת אחיה הקטנים, יוחנן בן ה-16, חנה בת ה-14 ומרדכי אהרון בן ה-9.

ישורון, שהסיע את המשפחה לחופשה במיניבוס שלו, עלה על מסילה ורכבת שחלפה במקום פגעה ברכבו, וכתוצאה מכך נהרגו שבעה מהנוסעים. הוא הואשם ב-2010 בגרימת מוות ברשלנות והיה צפוי לשאת עונש של עד 21 שנות מאסר. עם זאת, ב-2016 הוגש נגדו כתב אישום מתוקן לאחר ההוכחות החדשות, ובהסכם הטיעון הוסכם על עונש של 21 חודשי מאסר בפועל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully