וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל ההשבתה: גם חברות זרות החלו לבטל טיסות לישראל

עודכן לאחרונה: 27.3.2023 / 15:19

בחברות עולה חשש שמטוסים וצוותי אוויר שלהן ייתקעו בישראל בגלל השביתה שהוכרזה בנתב"ג עקב צעדי המחאה נגד הרפורמה המשפטית. בין היתר בוטלו טיסות של אייר קנדה ואיתיחאד. באל על ממשיכים לטוס כרגיל לכיוון הארץ

בווידאו: שביתה בנתב"ג כמחאה נגד המהפכה המשפטית/מירב כהן

חברות זרות החלו לבטל טיסות לישראל לאחר ההודעה על השבתת ההמראות בעקבות החלטת ההסתדרות להשבית את המשק בעקבות קידום המהפכה המשפטית.

החברות הזרות חוששות שמטוסים וצוותים שלהן ייתקעו בארץ בגלל השביתה בנתב"ג עקב התארכות השביתה. בין היתר בוטלו טיסות של אייר קנדה ואיתיחאד. בחברת אל על הישראלית ממשיכים להוציא טיסות מחו"ל לארץ.

בנוסף, טיסות מנתב"ג לשדה רמון ליד אילת ממריאות כרגיל, לאחר שקיבלו הכרה כתחבורה ציבורית והוחרגו מהשביתה, כמו הרכבת וקווי האוטובוס. במקביל, ממשיך טפטוף המראות מהשדה, של מטוסי חברות זרות ושל מטוסי אל על שבין נוסעיהם כאלה שממריאים לחו"ל לטיפול מציל חיים.

דובר רשות שדות התעופה עופר לפלר אמר לוואלה! כי הצ'ק אין לנוסעים ממשיך כרגיל. "22 טיסות מעוכבות מעל חצי שעה ומטוס אחד מאבו דאבי החליט לא להגיע בגלל ההשבתה ולכן החליטו לא לעשות להם צ'ק אין. כרגע החלטנו שכל הנוסעים יסיימו את תהליך הכניסה והבידוק כך שברגע שיחזרו ההמראות - הן יעלו למטוס".

תורים בנתב"ג. אבשלום ששוני, פלאש 90, פלאש 90
תורים בנתב"ג/פלאש 90, אבשלום ששוני, פלאש 90
תורים בנתב"ג. אבשלום ששוני, פלאש 90, פלאש 90
תורים בנתב"ג/פלאש 90, אבשלום ששוני, פלאש 90

יצחק ורבקה מקריית יערים טסים לארה"ב וזעמו על השביתה: "גם אם אנחנו צריכים לעמוד פה שבוע, אנחנו נסכים. רק שלא יעצור את החקיקה ולא יתקפל. ההסתדרות הפכה לגוף פוליטי ובחרה צד. בהתנתקות, ההסתדרות לא השביתה את המדינה".

מנגד, אלי שטס לרומא תומך: "אנחנו מוכנים לעמוד כאן שעות העיקר שיעצרו את החקיקה. אני מתנצל שאנחנו טסים ולא בהפגנות. אנחנו מתעכבים באהבה, רק שייצא מהשביתה משהו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully