וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביבי, בסוף האהבה תנצח - אל תשלח שליחים לסכסך בינינו

עודכן לאחרונה: 27.3.2023 / 5:22

האהבה היא כוח שמוזכר כאחד מעיקרי היהדות, הנצרות והאיסלאם - והיא תכסה על כל הפשעים ותנצח את כל הדיקטטורים שמתאמצים לפלג. כל התיקים של ראש הממשלה מתגמדים לעומת הניסיון שלו לגרום לנו לשנוא זה את זה. דעה

בווידאו:הפגנות נגד המהפכה המשפטית בבני ברק/צילום: ראובן קסטרו

ביבי, איפה שהפסדת זה בבני ברק, זה נשמע נאיבי אבל זה לא. האהבה ניצחה אותך בבני ברק. האהבה ניצחה בסוף את כל הדיקטטורים שעסקו בליבוי השנאה. הדיקטטורים שעסקו בלשסות את האדם, איש ברעהו. הדיקטטורים שהתאמצו לפלג, שניסו ליצור את ה'הם' מול ה'אנחנו', ליצור את האחרים ואותנו.

האהבה היא כוח, לא קלישאה. אחרת היא לא הייתה מוזכרת כעיקר היהדות, כעיקר הנצרות וכעיקר באיסלאם. על כל הפשעים תכסה האהבה, ביבי, גם על שלך. ולא קשור בכלל למשפטיך, שעוד לא קרו, אם כן או לא ניסית לעשות לביתך. עוונות אלו, אם היו או לא היו, מתגמדים לעומת הפשע שלך -ניסית שנשנא! ועל פשעך זה תכסה האהבה.

אח שלי חרדי, הוא חזר בתשובה בעקבות אחת ממלחמות ישראל. אני אוהב אותו אהבת נפש - מה אכפת לנו שאחד חושב שאסור גבינה עם המבורגר והשני חושב שמותר? כן, יש מחלוקת בעם. על תשלום לבני ישיבות, או למשפחות ברוכות ילדים, או על שירות צבאי. אבל יש גם חיים צנועים וערכיים באופן יוצא דופן בשני צדי הקשת האמונית. אז אל תשלח את העסקנים המפלגתיים החרדים לסכסך בינינו.

הפגנה נגד המהפכה המשפטית, בני ברק. 23 במרץ 2023. ראובן קסטרו
הפגנה נגד המהפכה המשפטית בבני ברק/ראובן קסטרו

אני עובד עם יהודים שהגיעו לארץ ממרוקו, מפולין, מעירק, מגרמניה, מתימן ומאתיופיה. אנחנו אוהבים אחד את השני ומודים על כל יום שאנחנו זוכים לעבוד ביחד ולשתף את העושר התרבותי שאנחנו מביאים. אל תשלח לנו את אמסלם ודרעי שיחרחרו ריב ומדון בינינו, רק כדי שתהיה להם זכות קיום.

אני עובד עם יהודים, נוצרים ומוסלמים, וביחד אנחנו מנסים להציל חיים של כל באי מוסדנו, בלי להתעניין בשום רקע דמוגרפי על מטופל מעבר להיותו אדם. כן, יש לנו מחלוקת על איך מחלקים את הארץ הזאת, הארץ הכי מורכבת בעולם. אבל לא אצל הנוצרים, לא אצל היהודים ולא עושי הטוב אצל המוסלמים - מעולם לא התננו את האהבה בתאריך או ביצוע המילה. אז אל תשלח את בן גביר וסמוטריץ' למחוק כפרים של בני אדם.

צדק צדק תרדוף, כי טבע האדם בנוי מיצר טוב ומיצר רע. ואם לא יהיה מי שישמור עלינו מיצר הרע, הוא עלול להשחית. כן, יש מה לשפר בכל מערכת, גם במערכת המשפט, 802 שופטים על 600 אלף תיקים בשנה, למשל. אז אל תשלח את לוין ורוטמן שישמידו אותה.

הכותב הוא רופא ילדים במערכת הבריאות הציבורית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully