וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההסתדרות תודיע מחר על השבתת המשק בעקבות הדחת שר הביטחון

עודכן לאחרונה: 27.3.2023 / 8:25

לפי הודעת ההסתדרות, יו"ר הארגון ארנון בר-דוד, "קיבל בתדהמה את הודעת ראש הממשלה נתניהו על פיטוריו של שר הביטחון". מחר יכנס הארגון מסיבת עיתונאים מיוחדת במעמד ראשי המשק, בה ימסור "הצהרה דרמטית" בעניין

בווידאו: הפגנות ענק ברחבי הארץ, עשרות אלפים חסמו את נתיבי איילון/צילום: יותם רונן, חדשות 13

ההסתדרות תודיע מחר (שני) על השבתת המשק בעקבות הדחת שר הביטחון יואב גלנט. לפי הודעת ההסתדרות, יו"ר הארגון ארנון בר-דוד, "קיבל בתדהמה את הודעת ראש הממשלה נתניהו על פיטוריו של שר הביטחון". הוא הוגיע כי יכנס מחר בבוקר מסיבת עיתונאים מיוחדת במעמד ראשי המשק, ראשי המגזר העסקי וראשי איגודים מקצועיים, ועדים וחברי הנהגת ההסתדרות, ובה ימסור "הצהרה דרמטית".

גורמים בהסתדרות מסרו שפיטורי גלנט "שברו" את בר דוד. במסיבת העתונאים מחר ינכחו ראשי הבנקים וחברי פורום העסקים שמוביל הראל ויזל. לדבריהם, הם נערכים להשבתה כללית של המשק בימים הקרובים.

יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד. 2 במרץ 2023. יונתן זינדל, פלאש 90
יודיע על השבתת המשק. בר-דוד/פלאש 90, יונתן זינדל

לשכת ראש הממשלה הודיעה מוקדם יותר הערב כי רה"מ בנימין נתניהו החליט לפטר את שר הביטחון מתפקידו. לפי גורמים בליכוד, נתניהו זימן את גלנט ללשכתו ואמר לו שהוא איבד את האמון בו לאחר שפעל נגד הממשלה ונגד הקואליציה בעת ששהה בביקור מדיני בחו"ל במהלך סוף השבוע. עוד מסרו גורמים כי שר המשפטים יריב לוין ובנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו הם שלחצו על נתניהו לפטר את גלנט, ושיכנעו אותו שהוא חותר תחתיו ועליו להפגין כוח.

הפיטורים גררו זעם רב בקרב ציבור המוחים נגד המהפכה המשפטית, ואלפים רבים התאספו ספונטנית במוקדים ברחבי הארץ כדי להפגין נגד הצעד. בין מוקדי ההפגנות המרכזיים תל אביב, באר שבע, חיפה וירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully