וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחות שכולות מפגינות נגד המהפכה המשפטית: "במותם ציוו לנו דמוקרטיה"

עודכן לאחרונה: 23.3.2023 / 12:12

עשרות בני משפחה של נופלים הגיעו למחות מול הקריה בתל אביב. המפגינים הניפו שלטים עליהם נכתב: "בן 20 בנבצרות תמידית" ו"אני בנו היתום של טייס קרב בחיל האוויר. אנרכיסט בוגד, נפולת של נמושות". אם שכולה שהגיעה להפגנה: "אנחנו נופלים לתהום שלא נקום ממנה"

בווידאו: "בן 20 בנבצרות תמידית": הורים שכולים הפגינו נגד המהפכה המשפטית/ניב אהרונסון

עשרות הורים ואחים שכולים הפגינו היום (חמישי) נגד המהפכה המשפטית מול הקריה בתל אביב. גבריאלה צימרמן, מכפר מונש בעמק חפר, שאיבדה את בנה אמיר במחסום ארז ב-2004, אמרה בשיחה עם וואלה: "הגעתי כי המדינה כל כך חשובה לי והייתה כל כך חשובה לאמיר. אני עושה את זה רק עקב המצב הנוראי שהגענו אליו".

"קשה לנופף בדגל כאם שכולה, אני משתדלת לחיות חיים כמו כל אחד, אבל אין ברירה. אני מרגישה שאני על פי התהום, עוד דחיפה קלה אנחנו נופלים לתהום שלא נקום ממנה. לא בשביל זה אמיר נפל, לא בשביל מדינה הרוסה", אמרה גבריאלה. אביו השכול של אמיר, אליעזר, אמר: "זה אבסורד שביבי מוכר אותנו בשביל הכיסא והחופש שלו. אמיר מכר את הנשמה שלו בשביל המדינה של כולנו, חרדים, דתיים
ואיפה אמיר?".

מחאת המשפחות השכולות במסגרת הפגנה נגד המהפכה המשפטית, מול שער בגין, הקריה תל אביב, 23 במרץ 2023. ניב אהרונסון
הפגנת המשפחות השכולות מחוץ לקריה/ניב אהרונסון
מחאת המשפחות השכולות במסגרת הפגנה נגד המהפכה המשפטית, מול שער בגין, הקריה תל אביב, 23 במרץ 2023. ניב אהרונסון
הפגנת המשפחות השכולות מחוץ לקריה/ניב אהרונסון

המשפחות השכולות שהגיעו למחות הניפו שלטים עליהם נכתב: "בן 20 בנבצרות תמידית", "במותם ציוו לנו דמוקרטיה", "אני בנו היתום של טייס קרב בחיל האוויר. אנרכיסט בוגד, נפולת של נמושות. גאה לעמוד כאן במקומו", "אחי הצעיר יהודה, האם אתם שומע? האם אתה יודע? עדיף שלא תדע ותשמע שמחריבים את המדינה שנהרגת למענה".

במהךך היום מפגינים נגד המהפכה המשפטית חסמו כבישים מרכזיים ברחבי הארץ. כמה מפגינים נעצרו, ומפגין בן 80 הותקף, החשוד נעצר. במקביל, כרזות ש"מתארות" איך ישראל תראה נתלו בראשון לציון. כך לדוגמא, על אחד מהסופרים נתלה פוסטר עליו נכתב "עגלות נפרדות לבשר ולחלב", על תחנת אוטובוס נכתב "גברים מקדימה, נשים מאחורה", ועל כספומטים כתוב "תקרת המשיכה - 200 שקלים ליום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully