וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחבא בדירת מסתור: כוחות הביטחון חיסלו מחבל סמוך לטול כרם

עודכן לאחרונה: 23.3.2023 / 12:22

לאחר שהתקבלה "ידיעת זהב" על מיקומו של המחבל, שירה לעבר יישובים ישראליים, כוחות צה"ל, שב"כ ומג"ב פשטו על המבנה בכפר עזבת שופה. המפגע פתח באש לעבר הכוחות, שהשיבו בירי והרגו אותו

כוחות הביטחון חיסלו הלילה (חמישי) את המחבל אמיר חדיג'ה שירה לעבר יישובים ישראליים. יחידות של שב"כ, צה"ל ומג"ב פשטו על מבנה בכפר עזבת שופה שסמוך לטול כרם, שבו הסתתר המחבל, לאחר שהתקבלה "ידיעת זהב" בשב"כ.

הלוחמים כיתרו את המבנה, נכנסו לדירת המסתור, שם ירה המחבל לעברם. הכוןחות השיבו באש והרגו את המפגע. חשוד נוסף שהיה במקום הסגיר את עצמו. בנוסף, בפעילות נתפסו אמצעי לחימה, נשק מסוג M-16 והרכב ששימשו את המבוקש לביצוע פעולות הטרור.

פעילות כוחות צה"ל ביהודה ושומרון, 9 במרץ 2023. דובר צה"ל
פעילות חיילים ביהודה ושומרון. ארכיון/דובר צה"ל

מוקדם יותר השבוע פתח באש מחבל לעבר רכב ישראלי בצומת עינבוס בכפר חווארה שבשומרון. צוות מד"א שהוזעק למקום העניק טיפול רפואי ראשוני לגבר בן 30 שנפצע בינוני ופינה אותו לבית החולים בילינסון בפתח תקווה. צה"ל סגר את הכניסות לכפר משני הצדדים והועלתה רמת הכוננות בשומרון על רקע חשש ממהומות. בתום סריקות המחבל, לית נצאר בן 28 מהכפר מאדמא, נעצר והועבר לחקירת כוחות הביטחון.

הפצוע הוא דוד שטרן, תושב איתמר ואזרח אמריקני בן 30. שטרן הספיק להשיב אש ולפצוע את המחבל - שהותיר את נשקו בזירה כשנמלט מהמקום. אשתו, בת ה-35, שהתה עמו במכונית בזמן שנורה ולקתה בחרדה ופונתה לבית החולים. שלמה בלס, גיסו של שטרן תיאר כי "היה פה נס גדול. הוא לוחם מיומן ותפקד בקור רוח ברגע האמת. הוא פעל בנחישות וצריך גם להודות לה'".

  • עוד באותו נושא:
  • טול כרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully