וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האלימות במגזר הערבי: צעיר בן 19 נורה למוות

עודכן לאחרונה: 22.3.2023 / 11:11

פרמדיקים של מד"א הגיעו לזירה בבסמת טבעון ומצאו צעיר בן 19. למרות פעולות החייאה, מותו נקבע במקום. מתחילת השנה: 37 אזרחים ערבים נרצחו באירועי אלימות

בווידאו: רצח ביאן עבאס בכפר כנא/אלי אשכנזי

צעיר בן 19 נורה למוות הבוקר (רביעי) באירוע אלימות בבסמת טבעון. פרמדיקים של מד"א הגיעו למקום וביצעו בו פעולות החייאה, אך לבסוף נאלצו לקבוע את מותו.

חובש רפואת חירום מיחידת האופנועים של מד"א עבד אלרחמאן סעדי סיפר: "הפצוע שכב על הכביש מחוסר הכרה עם פציעה חודרת קשה בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני שכלל עצירת דימומים וביצענו בו פעולות החייאה, אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

מעמותת יוזמות אברהם עדכנו כי מדובר בנרצח ה-37 מתחילת השנה החברה הערבית כש-35 מהם נורו למוות ו-14 קורבנות היו בני פחות מ-30.

חשד לרצח בנצרת: בן 33 נורה למוות ברכבו, בן שנתיים נפצע קשה. 20 בדצמבר 2022. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, עיבוד תמונה
צעיר בן 19 נורה למוות בסמת טבעון/עיבוד תמונה, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בתוך כך, חמישה תושבי הצפון נעצרו בחשד למעורבות ברצח חאלד ג'בארין ביישוב ג'דיידה מכר שבגליל המערבי בחודש שעבר. ארבעה מהם, תושבי נוף הגליל, חיפה ואום אל פאחם נעצרו ביום שני ומעצרם הוארך עד ליום ראשון. החשוד החמישי, תושב ג'דיידה מכר בן 51, נעצר אתמול, והיום תבקש המשטרה את הארכת מעצרו בבית משפט השלום בחיפה.

עוד בוואלה!

תושב ירושלים נאשם באיומים על שגריר ארה"ב: "שלחו אותי להתנקש בו"

לכתבה המלאה

לפני שישה ימים נרצח תושב טובא זנגרייה בן 48. שוטרים שהגיעו לזירה פתחו בחקירת נסיבות האירוע, כשעל פי החשד, הרקע למקרה הוא סכסוך בין עבריינים. מדובר בנרצח ה-34 במגזר הערבי מתחילת השנה.

מארגון "האם ראית את האופק לאחרונה" נמסר "יותר מ-30 נרצחים בחברה הערבית מאז תחילת השנה, כמעט פי 2 מהתקופה המקבילה אשתקד. מאז שנכנס בן גביר לתפקיד הוא הזניח את תוכנית 'מסלול בטוח' שהתחילה מגמה של מאבק בפשיעה, והמשטרה בראשותו מתכוונת לפרק את האגף לסיכול פשיעה בחברה הערבית. כפי שאמרו חמישה מפ"כלים בדימוס - 'המינוי של בן גביר הוא אסון'. ביטחון אמיתי לאזרחים, היהודים והערבים, יגיע רק כאשר הוא יחדל מלהיות השר שאחראי על המשטרה".

שבוע קודם לכן נרצחה ביאן נאסר עבאס, בת 29, לאחר שנורתה למוות בפתח ביתה ביישוב כפר כנא שבגליל התחתון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully