וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בצפון: גבר נורה למוות בטובא זנגרייה

עודכן לאחרונה: 16.3.2023 / 11:21

שוטרים פתחו בחקירת נסיבות האירוע שבו נורה בן ה-48. על פי החשד, הרקע למקרה הוא סכסוך בין עבריינים. מדובר בנרצח ה-34 במגזר הערבי מתחילת השנה. "מאז שנכנס בן גביר לתפקיד הוא הזניח את התוכנית למאבק בפשיעה בחברה הערבית"

תושב טובא זנגרייה בן 48 נורה הלילה (חמישי) למוות. שוטרים שהגיעו לזירה פתחו בחקירת נסיבות האירוע, כשעל פי החשד, הרקע למקרה הוא סכסוך בין עבריינים. מדובר בנרצח ה-34 במגזר הערבי מתחילת השנה.

מארגון "האם ראית את האופק לאחרונה" נמסר "יותר מ-30 נרצחים בחברה הערבית מאז תחילת השנה, כמעט פי 2 מהתקופה המקבילה אשתקד. מאז שנכנס בן גביר לתפקיד הוא הזניח את תוכנית 'מסלול בטוח' שהתחילה מגמה של מאבק בפשיעה, והמשטרה בראשותו מתכוונת לפרק את האגף לסיכול פשיעה בחברה הערבית. כפי שאמרו חמישה מפ"כלים בדימוס - 'המינוי של בן גביר הוא אסון'. ביטחון אמיתי לאזרחים, היהודים והערבים, יגיע רק כאשר הוא יחדל מלהיות השר שאחראי על המשטרה".

זירת פשע. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
זירת רצח. ארכיון/אתר רשמי, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מוקדם יותר השבוע נורתה למוות בפתח ביתה ביישוב כפר כנא שבגליל התחתון ביאן נסאר עבאס, צעירה בת 29. היא נורתה לעיני ילדיה בני השנה וחצי ו-3. צוותי מד"א שהוזעקו למקום ביצעו בה פעולות החייאה ופינו אותה לבית החולים האנגלי בנצרת, שם קבעו את מותה. המשטרה החלה בחקירת נסיבות הירי וסריקות לאיתור החשודים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully