וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכבוד חודש הרמדאן: הנשיא שוחח עם שורת מנהיגים ברחבי העולם

עודכן לאחרונה: 21.3.2023 / 22:44

עם מלך בחריין, מלך ירדן, נשיא איחוד האמירויות, נשיא טורקיה, ראש הרשות הפלסטינית ומנהיגים נוספים. בנוסף, שלח איגרות ברכה למנהיגים רבים ביניהם נשיא מצרים ומלך מרוקו. "חודש הרמדאן המבורך מעלה על נס ערכים שקרובים מאוד לליבי"

בווידאו: היערכות משטרת ירושלים לקראת הרמדאן/דוברות משטרת ישראל

נשיא המדינה יצחק הרצוג שוחח הערב (שלישי) עם שורת מנהיגים מרחבי העולם ובירך אותם לרגל חודש רמדאן. הנשיא שוחח עם מלך בחריין, מלך ירדן, נשיא איחוד האמירויות, נשיא טורקיה, ראש הרשות הפלסטינית ומנהיגים נוספים. עוד שוחח הרצוג עם נשיא קזחסטן, נשיא אזרבייג'ן, נשיא אלבניה, נשיא סנגל ונשיאת קוסובו.

נשיא המדינה ייחל בשיחות עם המנהיגים לשלום וליציבות באזור ואיחל להם ולעמיהם כי הרמדאן יביא עמו בשורת שלום, אושר ובריאות. כמו כן, שלח הנשיא איגרות ברכה למנהיגים רבים ביניהם נשיא מצרים, מלך מרוקו ונוספים לרגל החג, שם ציין: "חודש הרמדאן המבורך מעלה על נס ערכים שקרובים מאוד לליבי. הערכים הללו - אהבת הזולת, צדקה ועזרה לחלש, ושיח מכבד - הם ערכי יסוד שאני עמל לקדם כל השנה. בפתח החודש הזה תפילתי היא שנוכל לעשות צעדים משותפים בדרך השלום גם בשנה הקרובה".

נשיא המדינה יצחק הרצוג, 16 בפברואר 2023. יונתן זינדל, פלאש 90
"חודש הרמדאן המבורך מעלה על נס ערכים שקרובים מאוד לליבי". הרצוג/פלאש 90, יונתן זינדל

בעולם המוסלמי יחלו השבוע בצום רמדאן. החודש צפוי להתחיל ביום חמישי ה-23 במרץ ולהסתיים ביום חמישי ה-20 באפריל, או ביום שישי שלמחרת. רמדאן הינו אחד מחמשת עמודי התווך שעליהם נשענת דת האסלם. קדושתו של חודש זה נובעת מתוך אמונה כי בעזרת הצום מכפרים המאמינים על חטאיהם, תוך שהם מבינים איך העניים חיים וכך הם עוזרים להם ומבינים את הערך של מה שאלוהים נתן. למוסלמים ברחבי העולם זה חודש של התבוננות פנימית והתקרבות לאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully