וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמסלם במסר מאיים למפכ"ל: "אנשים ייחקרו באזהרה - מציע לך לא להיות אחד מהם"

עודכן לאחרונה: 21.3.2023 / 8:35

חבר הכנסת מהליכוד פנה בנאומו לקובי שבתאי, ואמר לו כי אסור לו לפחד מאיומים שלכאורה מכוונים כלפיו מצד המוחים נגד המהפכה המשפטית. "יום יבוא, לא רחוק, אנחנו נקים ועדת חקירה ממלכתית על מה שקורה בתקופה האחרונה. אתה תהיה אחראי, זה במשמרת שלך"

דוד אמסלם במסר מאיים למפכ"ל המשטרה קובי שבתאי/ערוץ הכנסת

ח"כ דודי אמסלם מהליכוד שיגר היום (שני) מסר מאיים למפכ"ל המשטרה קובי שבתאי כשבמהלך נאומו במליאת הכנסת אמר בהתייחסו למחאה נגד המהפכה המשפטית כי הוא "מצפה שמשטרת ישראל בראש ובראשונה תשמור על הסדר הציבורי ותעצור את ההפיכה. אני אגיד לך משהו קובי שבתאי, אל תפחד מהם כי הם מאיימים עליך".

"יום יבוא, לא רחוק, אנחנו נקים ועדת חקירה ממלכתית על כל מה שקרה בתקופה האחרונה", המשיך אמסלם. "אתה תראה עוד כמה אנשים ייחקרו באזהרה פה ועוד יועמדו לדין רק על החודשיים האחרונים. אני מציע לך, אל תהיה אחד מהם. אתה אחראי, זה במשמרת שלך. כל הקשקשנים פה מעודדים אותך. השוטרים שלך רוצים לפנות אותם אבל הם מפחדים".

דודי אמסלם, השבעת הממשלה, כנסת, 29 בדצמבר 2022. ראובן קסטרו
"אתה תראה עוד כמה אנשים ייחקרו באזהרה פה רק על החודשיים האחרונים". אמסלם/ראובן קסטרו

דבריו של אמסלם כוונו להתנהלותו של המפכ"ל בשבוע האחרון, במהלכו שררה מתיחות בינו לבין השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר. בשבוע שעבר התייחס לכך שבתאי במרומז ואמר: "המשטרה תישאר א-פוליטית, תשמור על המקצועיות והממלכתיות שלה, ותפעל אך ורק לפי דין".

כמו כן, שבתאי הנחה לאחרונה את ניצבי המשטרה לא לדבר ישירות עם בן גביר, וזאת בעקבות פניות ישירות של השר לניצבים בעניין המחאות נגד המהפכה המשפטית וסוגיות נוספות - לפעמים כמה פעמים ביום ומאחורי גבו של המפכ"ל. שבתאי חידד בישיבת סגל הפיקוד הבכיר במשטרה כי הוא היחיד שיכול להיות בקשר ישיר עם בן גביר, גם אם הוא פונה לקצינים עצמם. בסביבת השר בן גביר הגיבו לפרסום ומסרו: "לא מתרגשים. המפכ"ל בלחץ גדול של היועמ"שית ומפגיני השמאל שממררים את חיי רעייתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully