וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצא מהרכב - וחוזר עם תת מקלע: תיעוד רגעי הפחד במועדון בתל אביב

עודכן לאחרונה: 19.3.2023 / 14:54

בסרטון שהגיע לידי וואלה נראה תושב חולון מנסה להיכנס למועדון בשנית, כשהוא חמוש בנשק מסוג "קרלו". בעל המקום שחזר: "אני חושב שהוא ניסה לירות אבל היה לו מעצור או שהנשק היה תקול, אך אולי הוא עשה סתם"

בווידאו: "אולי רצה להרוג": בן 30 איים על אנשים במועדון בתל אביב בתת מקלע/מצלמות אבטחה

בעלי המועדון בתל אביב, שאחד המבלים בו איים אתמול (שבת) על החוגגים עם נשק, שחזר היום בשיחה עם וואלה את האירוע. "מדובר באדם שהיה שיכור בתוך המקום ב-5:30 בבוקר", סיפר הבעלים יורי פרברוב. "אנשי האבטחה הבחינו שהוא בקושי עומד על רגליו, לקחו אותו החוצה ואמרו לו להישאר שם לנשום אוויר, לשתות מים ולחזור כשהוא יותר בסדר".

"הוא הבין את זה אחרת, הלך לאוטו וחזר עם קרלו, אולי אפילו רצה להרוג", הוסיף הבעלים. "אני חושב שניסה לירות ושהיה לו מעצור או שהנשק היה תקול, אבל אולי לא רצה לעשות באמת וסתם עשה פוזה. האבטחה קראה למשטרה והיא באה ולקחה אותו".

בתיעוד האירוע שהגיע לידי וואלה ניתן לראות את החשוד יוצא מרכבו בחניה כשהוא מחזיק את כלי הנשק בידו ומנסה להיכנס למועדון בשנית. הוא הועבר בהמשך לחקירה במשטרה.

תת מקלע בו איים גבר בן 30 על אנשים במועדון בתל אביב לאחר שהורחק ממנו, 18 במרץ 2023. דוברות משטרת ישראל
הנשק בו איים הגבר על האנשים במועדון, אתמול/דוברות משטרת ישראל

הגבר, תושב חולון, היה תחת השפעת אלכוהול ואיים על הסובבים עם תת מקלע מאולתר מסוג "קרלו". מתחקור ראשוני של המקרה עלה כי הוא הורחק מהמועדון על ידי המאבטחים, וחזר לכניסה של המקום כשהוא חמוש.

מוקדם השבוע עצרו כ-400 שוטרי מג"ב 25 חשודים בסחר בלתי חוקי בנשק ברחבי הארץ. הם נעצרו בתום שמונה חודשים של פעילות סמויה במשטרה, במסגרת מבצע למאבק המשטרה בעבירות נשק והפשיעה בחברה הערבית. בין העצורים הייתה גם אישה שניצלה את אזרחותה הישראלית על מנת להעביר את חלק מהסוחרים במחסומים ולהבריח את כלי הנשק ברכבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully