וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלחמה בפשיעה במגזר הערבי: נעצרו 25 חשודים בסחר לא חוקי בנשק

עודכן לאחרונה: 14.3.2023 / 9:59

סוכן סמוי שכונה "שופל" הביא לגל מעצרים בתום שמונה חודשים של פעילות סמויה. כ-400 שוטרים השתתפו במבצע, שבו נתפסו גם 31 כלי נשק. בין העצורים - אישה שניצלה את אזרחותה הישראליתכדי להעביר סוחרים במחסומים

כ-400 שוטרי מג"ב עצרו 25 חשודים בסחר בלתי חוקי בנשק ברחבי הארץ. 14 במרץ 2023/דוברות המשטרה

כ-400 שוטרי מג"ב עצרו הלילה (שלישי) 25 חשודים בסחר בלתי חוקי בנשק ברחבי הארץ. הם נעצרו בתום שמונה חודשים של פעילות סמויה במשטרה, תוך הפעלה של סוכן סמוי שכונה "שופל". בין העצורים הייתה גם אישה שניצלה את אזרחותה הישראלית על מנת להעביר את חלק מהסוחרים במחסומים ולהבריח את כלי הנשק ברכבה. החשודים יובאו היום לדיון הארכת מעצר בבית המשפט.

המבצע התקיים במסגרת המאבק במשטרה בעבירות נשק והפשיעה בחברה הערבית. הסוכן שהופעל במשטרה הפליל עשרות סוחרים בנשק, שחלקם פלסטינים מיהודה ושומרון וחלק תושבי ישראל. הסוחר הצעיר ביותר בן 19 והמבוגר ביותר הוא בשנות ה-50 לחייו. חלק מהחשודים שהופללו ונעצרו הם בעלי עבר ביטחוני. הסוכן ביצע ברחבי הארץ עשרות עסקאות ורכש 31 כלי נשק בהם אקדחים מסוגים שונים, רובי סער M-16 ושלושה רימוני רסס, שלפי החשד חלקם הוברחו מחוץ לגבולות ישראל.

כ-400 שוטרי מג"ב עצרו 25 חשודים בסחר בלתי חוקי בנשק ברחבי הארץ. 14 במרץ 2023. דוברות המשטרה, דוברות משטרת ישראל
תיעוד מפעילות המעצר, הלילה/דוברות משטרת ישראל, דוברות המשטרה

"מברך על הישג מרשים של הפעלת סוכן סמוי שהפליל עשרות חשודים בעבירות אמצעי לחימה, מסר הבוקר מפכ"ל המשטרה יעקב שבתאי. "חיי אדם רבים ניצלו בזכות פעולה זו, שכן אותם נשקים היו עלולים להגיע לידיים רעות. אנחנו נמשיך לפעול כנגד אותם עבריינים שעוסקים באמצעי לחימה לא חוקיים, שחלקו משמש לפשיעה חמורה וחלקו זולג ומשמש לפעילות טרור. רק אתמול חשפנו הפעלה של שני סוכנים בדרום והיום בירושלים".

מפקד מחוז ירושלים, דורון תורג'מן טען כי במשטרה שמו "כיעד מהמעלה הראשונה להילחם מלחמת חורמה בנשק הבלתי חוקי ובמחוללי הפשיעה, בדגש על הסוחרים והמבריחים. הפעלת הסוכן אפשרה להרים מסך ולחשוף עשרות סוחרי אמל"ח, להפלילם, לעצור אותם ולהביאם לדין. חשוב מכך, היא הרחיקה נשקים מסוכנים מהרחוב - נשקים שיכלו להוביל לפגיעה משמעותית בחיי אדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully