וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בערבה: גבר נדקר למוות בכניסה ליישוב ספיר

עודכן לאחרונה: 19.3.2023 / 11:19

צוותי מד"א שהוזעקו לאתר בנייה במקום נאלצו לקבוע את מותו, ובמשטרה החלו בחקירת נסיבות המקרה. אנשי ההצלה שהגיעו למקום סיפרו: "הוא שכב מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה"

בווידאו: חשד לרצח: גבר בן 50 נדקר למוות בערבה/דוברות משטרת ישראל

גבר בן 50 נדקר הבוקר (ראשון) למוות באתר בנייה סמוך ליישוב ספיר בערבה. צוותי מד"א שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו, ובמשטרה החלו בחקירת נסיבות המקרה ואיסוף ראיות.

אנשי מד"א אלי שריקי ואורגד כהן סיפרו: "ראינו באתר בנייה גבר כבן 50 שוכב מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

חשד לרצח: גבר בן 50 נדקר למוות בערבה
19.03.23. דוברות משטרת ישראל
רצח באתר בנייה. זירת האירוע בערבה/דוברות משטרת ישראל

בחמישי האחרון נורה למוות תושב טובא זנגרייה בן 48. שוטרים שהגיעו לזירה פתחו בחקירת נסיבות האירוע, כשלפי החשד, הרקע למקרה הוא סכסוך בין עבריינים. מדובר בנרצח ה-34 במגזר הערבי מתחילת השנה.

מארגון "האם ראית את האופק לאחרונה" נמסר כי "יותר מ-30 נרצחים בחברה הערבית מאז תחילת השנה, כמעט פי 2 מהתקופה המקבילה אשתקד. מאז שנכנס בן גביר לתפקיד הוא הזניח את תוכנית 'מסלול בטוח' שהתחילה מגמה של מאבק בפשיעה, והמשטרה בראשותו מתכוונת לפרק את האגף לסיכול פשיעה בחברה הערבית. כפי שאמרו חמישה מפ"כלים בדימוס - 'המינוי של בן גביר הוא אסון'. ביטחון אמיתי לאזרחים, היהודים והערבים, יגיע רק כאשר הוא יחדל מלהיות השר שאחראי על המשטרה".

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • ערבה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully