וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר נעדר לאחר שהעגורן עליו עבד קרס לים: "עזרו לחפש אותו"

עודכן לאחרונה: 17.3.2023 / 13:11

דקל בן ה-54 מקיבוץ אור הנר נעדר מאז יום שלישי, עת קריסת העגורן לים מול חופי אשקלון. קהילת מועצת שער הנגב בהובלת משפחתו, מנהלת בימים האחרונים חיפושים לאורך כל חופי ישראל. "אנחנו קוראים לכל מי שיכול להגיע לחופים ולחפש, כל דבר קטן יכול לעזור", מסרו

בווידאו:קריסת עגורן במזח תחנת הכוח רוטנברג, הסמוכה לאשקלון, 14 במרץ 2023/יוסי וייס, חברת החשמל

ניר דקל בן ה-54 מקיבוץ אור הנר הוא הגבר שנעדר בעקבות קריסת העגורן לים מול חופי אשקלון. דקל, נשוי ואב לשלושה, עבד על העגורן בזמן שקרס, וקהילת מועצת שער הנגב בהובלת משפחתו, מנהלת בימים האחרונים חיפושים לאורך כל חופי ישראל.

"אנחנו זוכים לתמיכה רחבה ממאות מתנדבים שמגיעים לחופים רגלית ובנוסף עם רכבים, רחפנים וציוד מקצועי, לסרוק את החופים והים", מסרה משפחתו. "השטח רחב והזרמים בים משתנים כל הזמן. אנחנו צריכים עוד מתנדבים שיגיעו לסייע. אנחנו קוראים לכל מי שיכול להגיע לחופים ולחפש, כל דבר קטן יכול לעזור".

ניר דקל שנעדר בעקבות קריסת העגורן מול חופי אשקלון

17 במרץ 2023. באדיבות המשפחה
דקל/באדיבות המשפחה
קריסת עגורן במזח תחנת הכוח רוטנברג, הסמוכה לאשקלון, 14 במרץ 2023. יוסי וייס, חברת החשמל, אתר רשמי
העגורן שקרס מול חופי אשקלון, בשלישי/אתר רשמי, יוסי וייס, חברת החשמל

המשפחה הוסיפה כי היא ממוקמת בחפ"ק שהוקם ברחבת חוף דלילה שבאשקלון. "מי שרוצה, אפשר להצטרף לקבוצות הוואטאפ על מנת להשתבץ בחיפושים לאורך החופים. לא נדרש ידע או ציוד, ניתן לסרוק בכל מקום, גם בקרבת הבית, לאורך רצועת החוף. נשמח לעוד מתנדבים שיגיעו במהלך הסופ"ש. תודה לכל מי שנענה לקריאה עד כה".

בליל שלישי קרס עגורן במזח בתחנת הכוח רוטנברג שסמוכה לאשקלון. המשטרה וכוחות ההצלה, יחד עם יחידת צוללנים ויחידת השיטור הימי, ביצעו חיפושים אחר שני הגברים שנפלו למים בזמן הקריסה. לבסוף נמצאה גופתו של נפתלי אדרי, גימלאי חברת החשמל, שנהרג בעקבות הקריסה.

"ראיתי את העגורן יוצא מהמקום, שני עובדי החברה התחילו לרוץ לבניין המשרדים שנמצא מזרחית לעמדה", סיפר עד ראייה. "המאבטח נכנס מתחת לשולחן, התחילו זעזועים בעמדה, שעוד שנייה קרסה למים. המאבטח לחץ על שני לחצני החירום, שלא עבדו. אחד הימאים אמר שהוא שומע צעקות מתוך ההריסות. רצתי החוצה וראיתי מישהו עומד על העגורן וצועק 'אני פה'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully