וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלונות נוספות נגד החשוד באונס השוטרת בצפון: "התעסק עם העובדות שלו"

עודכן לאחרונה: 16.3.2023 / 16:57

לאחר שעוד ועוד צעירות הגישו תלונות נגד זרבאיל אייבזוב, בן ה-43 מקריית מוצקין, משפחתה של בת זוגו לשעבר, חיילת שהתאבדה לכאורה, דרשה לפתוח בחקירת נסיבות מותה. בינתיים, מעצרו הוארך, אך עורכי דינו מכחישים את המיוחס לו: "תופרים לו תיק"

בווידאו: הארכת מעצר לבן 22 החשוד באונס ופריצה לבית בגדרה/צילום:משטרת ישראל

בית המשפט בעכו התיר היום (חמישי) לפרסום את שמו של זרבאיל זוריק אייבזוב, תושב קריית מוצקין בן 43, שחשוד באונס שוטרת לפני כשלוש שנים. החשדות נגדו הועלו כשהגיע למסור עדות על בת זוגו לשעבר, חיילת שהתאבדה לכאורה, אז זיהתה אותו אחת השוטרות בתחנה כמי שלטענתה אנס אותה לפני כשלוש שנים כשעבדה אצלו בעסק למכירת פרחים במסעדות. משפחתה של החיילת, באאמצעות עו"ד תמי אולמן, המייצגת אותה, דורשת לחקור את נסיבות מותה.

עו"ד תמי אולמן. דנה נוף, אתר רשמי
עו"ד תמי אולמן/אתר רשמי, דנה נוף
ניידות משטרה. שלומי גבאי
ניידת משטרה. ארכיון/שלומי גבאי

השופט זיאד סאלח האריך בארבעה ימים נוספים את מעצרו של אייבזוב. בינתיים, החקירה הסתעפה ויש מתלוננות נוספות נגדו, גם כאלה שתומכות בגרסת השוטרת. "כל יום מגיעות כמה בנות", הסבירה החוקרת נוראן סעיד לשופט. "כל אחת שהגיעה הביאה עוד מתלוננת". עורכי הדין יוני דדון ולימור מלאך-דדון, שמייצגים את החשוד, הכחישו את המיוחס לו, וטענו: "ככה תופרים תיק".

לדברי עורכי הדין, החשוד טרם נחקר מאז נעצר ביום רביעי שעבר. השופט לא קיבל את הטיעונים של הסניגורים, וקבע כי החשדות התחזקו. עוד אמר השופט כי על פי עדויות של חלק מהמתלוננות, שעבדו בעסק של אייבזוב, "הוא נקט בשיטה של מתן משקאות משכרים ולאחר מכן 'התעסק' עם אותן בחורות".

משטרת ישראל מבקשת את עזרת הציבור לצורך איתור מתלוננות נוספות. כל היודע על מקרים נוספים מתבקש להתקשר למשטרת עכו בטלפון 04-9876744 או למוקדי 100 בכל תחנות המשטרה ברחבי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully