וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שאיבדה את שני בניה בפיגוע: האם השכולה ילדה בן

עודכן לאחרונה: 15.3.2023 / 14:10

דבורה פלאי שכלה את שני בניה יעקב ואשר בפיגוע שאירע בשכונת רמות בירושלים בחודש שעבר בעודה בהריון. הבוקר ילדה בן בבית החולים הדסה הר הצופים. לאחרונה השתפר מצב אבי המשפחה, שהגיע השבוע לבית העלמין להיפרד מבניו שנרצחו

פיגוע דריסה בירושלים: ילד נרצח ושבעה נפצעו, המחבל נורה למוות/צילום: ניב אהרונסון

דבורה פלאי, אם המשפחה ששניים מבניה נרצחו בפיגוע בצומת רמות בירושלים בחודש שעבר ובעלה נפצע קשה - ילדה הבוקר בן. כך נמסר הבוקר (רביעי) מבית החולים הדסה הר הצופים. בעלה, אברהם, שנפצע בפיגוע ונמצא בשיקום בבית החולים, שהה לצידה במהלך הלידה.


"את האסון שלנו חווה איתנו כל עם ישראל וגם היום העם מבקש להיות חלק משמחתנו", אמרה האם לאחר הלידה. "כנגד כל הציפיות, בעלי ליווה אותי בחדר הלידה. הוא החזיק וחיבק את התינוק מיד לאחר הלידה. אנו מודים על הטוב, על הטיפול הרפואי בכל המחלקות בהדסה, עם צוות מסור ומאוד רגיש. אנו מודים לכל מי ששואל ומתעניין מכל קצוות הארץ".

בפיגוע הדריסה נרצחו אשר בן ה-8 ויעקב בן ה-5. האב אברהם לקח עמו את ארבעת ילדיו לתחנת האוטובוס בשכונת רמות בבירה בדרך לשמחה משפחתית בבני ברק. שלושה ילדים היו עמו בתחנה, שניים מהם - יעקב ואשר - נפגעו וילד נוסף נפצע קל. הילד הרביעי ניצל לאחר שהתעכב ברכב של אביו שחנה סמוך לתחנת האוטובוס.

האם דבורה סיפרה לוואלה! על שני בניה לאחר הפיגוע. "כל כך אהבנו את שני המתוקים שלנו, היו להם פני מלאך", אמרה, והוסיפה כי השניים היו ילדים "שאוהבים לעזור, צדיקים עם נשמה גדולה. הם דיברו במושגים של חסד ונתינה. הם היו עוברים כל יום שישי ומחפשים אנשים לעזור. עכשיו הם למעלה עושים את זה ביחד. בחייהם ובמותם לא נפרדו".

דבורה פלאי אימם של הנרצחים בפיגוע אשר ויעקב פלאי. 12 בפברואר 2023. ללא, ינון שלום יתח
האם דבורה עם תמונותיהם של בניה יעקב ואשר/ינון שלום יתח, ללא

שלשום עלה אביהם, אברהם נוח פלאי, בכיסא גלגלים לקבריהם לגילוי המצבות. לאחר מכן, הועבר פלאי למחלקת השיקום במרכז הרפואי הדסה הר הצופים להמשך טיפול בפציעתו ברגליים, אחרי שנפגע באורח קשה מאוד בפיגוע. "מודה לכולם על הליווי ברגעים הקשים", אמר האב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully