וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת ההפגנות נגד נתניהו בנתב"ג: האזהרה של רשות שדות התעופה לטסים

עודכן לאחרונה: 14.3.2023 / 17:32

ההפגנות יתקיימו עקב טיסתו של רה"מ לברלין ובמטרה למנוע אותה. מהרשות הומלץ לטסים להקדים את הגעתם לשדה ולהתנייד אליו ברכבת, וכן להתעדכן דרך חברות התעופה בשינויים. "נתניהו יפגוש בנו בכל פינה, לא ניתן לו להפוך את ישראל לדיקטטורה", נמסר מטעם מארגני המחאה

בווידאו: נתניהו לפני ההמראה: המטרה של האופוזיציה- לדרדר לאנרכיה ולהביא לבחירות/לע"מ

עקב טיסתו של ראש הממשלה נתניהו לברלין מחר וההפגנות הצפויות להתקיים בנתב"ג בשעת המראתו, רשות שדות התעופה הוציאה היום (שלישי) הנחיות לציבור הטסים.

הרשות המליצה על הגעה מוקדמת לנמל התעופה, וכן על התעדכנות בשינויים דרך חברות התעופה השונות, במידה ויחולו. עוד נמסר כי מומלץ להתנייד לשדה ברכבת, זאת בהמשך להודעת מארגני ההפגנה שהודיעו כי לא יחסמו את דרכי הגישה דרך רכבת ישראל.

מחאה נגד המהפכה המשפטית בטרמינל 3, נתב"ג, 9 במרץ 2023. ינון שלום יתח
ייתכנו חסימות בנתב"ג מחר. מפגינים בנמל התעופה/ינון שלום יתח

נתניהו צפוי להמריא בשעה 12:30, אז לפי מארגני ההפגנה צפויים להגיע לנמל התעופה אלפי רכבים ולנסוע בכבישי הגישה המובילים לשדה התעופה ובתוך שדה התעופה. "נתניהו יפגוש בנו בכל פינה, טיסה או כנס אליו יגיע. לא ניתן לו להרוס את חלום הדורות והחזון הציוני ולהפוך את מדינת ישראל לדיקטטורה. קוראים לכל האזרחים להגיע מחר לנתב"ג", נמסר מטעם המארגנים.

בשבוע שעבר התקיימה הפגנה נוספת בנמל התעופה כחלק מיום הפגנות נגד המהפכה המשפטית. שיירת רכבים חסמה את הכניסה לנמל בניסיון לשבש את התנועה בין הטרמינלים, וכוחות המשטרה תוגברו במקום, בין היתר בעמדות הבידוק בכניסה שם הוצמדו שוטרים למאבטחי רשות שדות התעופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully