וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש העיר ביתר עילית: הוריתי להוריד נוסעים ערבים מאוטובוסים

עודכן לאחרונה: 13.3.2023 / 23:20

מאיר רובינשטיין הדגיש שהורה להוריד נוסעים "גם אם הם בעלי תעודת זהות כחולה". לטענתו, במשטרה ובמשרד הביטחון פנו אליו בעקבות המהלך, אך הוא הורה להמשיך בו. "אם יש בעיות שיפנו אליי", אמר לכלי התקשורת "חדשות הסקופים". "שישפטו אותי, בוא נראה את הטיפשונים האלה"

בוידאו: ראש עיריית ביתר עלית "הוריתי להוריד נוסעים ערבים מהאוטבוסים"/נתי קסטרו

ראש העיר ביתר עילית מאיר רובינשטיין הורה היום (שני) להוריד נוסעים ערבים מאוטובוסים בעיר. לדבריו, ההוראה היא לא לאפשר גם לבעלי תעודת זהות כחולה להתנייד באוטובוסים.

"עצרנו את האוטובוסים בכניסה לעיר, הורדנו עשרות פלסטינים עם תעודות זהות כחולות", אמר לקו התקשורת החרדי "חדשות הסקופים". לדבריו, במשרד הביטחון ובמשטרה פנו אליו לפשר המהלך. "נתתי להם הוראה להמשיך עם זה, ואם יש בעיות שיפנו אליי. אני מוכן שישפטו אותי על כך, בוא נראה את הטיפשונים האלה".

בריאיון בקו, אמר רובינשטיין כי הוא מודע לכך שהמהלך לא חוקי, ואף גיחך על כך. "פלסטיני שאין לו תעודת זהות של תושב ישראל לא יכול להיכנס לעיר אלא אם כן יש לו היתר כניסה מהצבא. אבל אם הוא נכנס באוטובוס ומחלקת ביטחון מורידה אותו, אז משרד הביטחון והמשטרה נוזפים בנו. אנחנו לא בגלות".

מחברת "קווים", מפעילת התח"ץ בעיר, סירבו להגיב לידיעה.

מאיר רובינשטיין. דוד כהן, פלאש 90
"אנחנו לא בגלות". רובינשטיין/פלאש 90, דוד כהן

תושבי ביתר עילית הונחו בחמישי בערב להסתגר בבתיהם מחשש לחדירת מחבל לעיר. זאת, לאחר שמטען חבלה אותר בתוך תיק שהושאר באוטובוס ברחוב בן זכאי בעיר. מבירור שנערך עם הכוחות בשטח עלה כי המחבל עלה לאוטובוס בקו 226 בין ירושלים לביתר עילית, מאחת התחנות האחרונות בירושלים. כשהגיע לרחוב הראשי של ביתר עילית, הוא ירד מהאוטובוס. כעבור שניות אחדות החלו המטענים להתלקח, לא ברור אם בכוונה או בטעות.

חלף זמן רב עד שהתברר שמדובר במטענים. במהלך הזמן הזה הייתה למחבל שהות לעלות על אחד האוטובוסים לכיוון השני, שעוברים בתדירות גבוהה במיוחד. בעיר הופעלו אזעקות, ולמקום הוקפצו כוחות רבים, כולל דובדבן והיחידה הרב מימדית.

עוד בוואלה!

המחבל שנחשד בהנחת המטען באוטובוס בביתר עילית נעצר

לכתבה המלאה
תושבי ביתר עילית הונחו להסתגר בבתים: "חשש שמחבל מסתובב בעיר". מערכת וואלה!, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
רובינשטיין פונה לתושבי העיר ומבקש מהם להסתגר בבתיהם, חמישי/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, מערכת וואלה!

לפני יותר משנה נעצר רובינשטיין בחשד למעורבות בפרשת רצח אבי אדרי בירושלים ב-1990, במסגרת פרשת קהילת "שובו בנים" של הרב אליעזר ברלנד. במשטרה סברו כי מעורבותו של רובינשטיין ברצח הייתה בין השאר בכך שהוא התחפש לנערה במטרה לפתות את אדרי וכן היה נוכח בזירת הרצח. מותו הפתאומי של אבירם דמתי, חשוד מרכזי ברצח, הוביל לקשיים מהותיים בהתקדמות החקירה ולשחרור של כלל החשודים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully