וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחבל שנחשד בהנחת המטען באוטובוס בביתר עילית נעצר

עודכן לאחרונה: 11.3.2023 / 14:30

כוחות הביטחון עצרו את המחבל, ארבעה בני אדם נוספים בחשד שסייעו לו, והחרימו רכב שלפי החשד שימש אותם בהנחת המטען. העצורים הועברו להמשך חקירת שב"כ, לא דווח על נפגעים

בוידאו: תושבי ביתר עילית הונחו להסתגר בבתים: "חשש שמחבל מסתובב בעיר"/מערכת וואלה!

כוחות הביטחון עצרו הלילה (שבת) את המחבל שנחשד בהנחת המטען באוטובוס בביתר עילית בחמישי האחרון. הלוחמים עצרו ארבעה בני אדם נוספים בחשד שסייעו לו, והחרימו רכב שלפי החשד שימש אותם בהנחת המטען. העצורים הועברו להמשך חקירת שב"כ, לא דווח על נפגעים.

החשודים נעצרו בפעילות משותפת של צה"ל, שב"כ ומשטרת ישראל. המחבל נעצר בכפר בתיר שבהרי יהודה, בעקבות מידע מודיעיני ממוקד של שב"כ.

ראש עיריית ביתר עלית: "חשש שמחבל מסתובב בעיר". תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ראש עיריית ביתר עלית: "חשש שמחבל מסתובב בעיר"/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

תושבי ביתר עילית הונחו בחמישי בערב להסתגר בבתיהם מחשש לחדירת מחבל לעיר. זאת, לאחר שמטען חבלה אותר בתוך תיק שהושאר באוטובוס ברחוב בן זכאי בעיר. מבירור שנערך עם הכוחות בשטח עלה כי המחבל עלה לאוטובוס בקו 226 בין ירושלים לביתר עילית, מאחת התחנות האחרונות בירושלים. כשהגיע לרחוב הראשי של ביתר עילית, הוא ירד מהאוטובוס. כעבור שניות אחדות החלו המטענים להתלקח, לא ברור אם בכוונה או בטעות.

חלף זמן רב עד שהתברר שמדובר במטענים. במהלך הזמן הזה הייתה למחבל שהות לעלות על אחד האוטובוסים לכיוון השני, שעוברים בתדירות גבוהה במיוחד. בעיר הופעלו אזעקות, ולמקום הוקפצו כוחות רבים, כולל דובדבן והיחידה הרב מימדית.

ראש העיר מאיר רובינשטיין פנה לתושבי העיר וביקש מהם להישאר בבתיהם. "להיכנס לבתים ולנעול את הדלתות. מי שמסתובב בחוץ מפריע לכוחות הביטחון", אמר. בהמשך אותר תיק חשוד נוסף בתחנת אוטובוס בעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully