וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעזוע בכפר כנא בעקבות הירי בצעירה בביתה: "רצחו אותה בדם קר, זה רצח נתעב"

עודכן לאחרונה: 13.3.2023 / 13:07

בעלה של ביאן נסאר עבאס האשים את החמושים בירי מכוון לעבר אשתו: "הם רצו להרוג מישהו, הם לקחו את הלב שלי". קרוב משפחה סיפר שהיורים הגיעו על קטנוע לכניסה לבית וירו במשפחה: "זו אישה שרק רצתה לחיות עם בעלה בשקט. הם אהבו את החיים שלהם"

בווידאו: רצח ביאן עבאס בכפר כנא/אלי אשכנזי

פאדי עבאס, בעלה של ביאן נסאר עבאס, שנורתה למוות בפתח ביתה בכפר כנא, ביכה היום (שני) את מותה והאשים את היורים ברצח. "לקחו את הלב שלי", אמר. "הרגו אותה מול בנה, ולא בטעות. הם רצו להרוג מישהו".

עו"ד פתחי שחאדה, קרוב משפחתה של ביאן, סיפר כי ישבה עם בעלה וילדיה בשעה שהגיעו שני בני אדם על קטנוע והחלו לירות בהם. "רצחו אותה בדם קר, זה רצח נתעב", האשים. לדבריו, לביאן ולבעלה לא היה כל קשר ליורים, ולא איימו עליהם.

הוא תיאר את האירוע: "היורים לקחו אקדחים והתחילו לירות בלי שום אנושיות. האב החזיק על הידיים את הבן שלו, שהוא עדיין יונק. ביאן נפגעה והמשיכה לברוח מהיריות לכיוון המדרגות, והם רצחו אותה. לאן הגענו?".

רצח ביאן עבאס, כפר כנא, 13 במרץ 2023. אלי אשכנזי
כפר כנא, הבוקר/אלי אשכנזי

הוא סיפר על ביאן, "היתה אישה מדהימה, אהבה את בעלה ובעלה אהב אותה אהבת נפש. הם התחתנו מתוך אהבה. יש להם שני ילדים, בת ובן. היא אהבה לשבת ולספר בדיחות. זו אישה שרק רצתה לחיות בשלום עם בעלה בשקט. הם אהבו את החיים שלהם".

עוד בוואלה!

ההכרעה במשפט החוזר של זדורוב תועבר בשידור חי

לכתבה המלאה
רצח ביאן עבאס, כפר כנא, 13 במרץ 2023. אלי אשכנזי
זירת הירי, כפר כנא הבוקר/אלי אשכנזי

ד"ר חולוד אבו חרפה' יו"ר עמותת אישה חזקה למען נשים בחברה הערבית מסרה בעקבות המקרה: "עוד ילדים שמשלמים את המחיר ועוד אישה שנרצחה, ביאן אחמד עבאס. ילדים שיגדלו בלי אימא, שתהיה להם ילדות קשה וטראומה לכל החיים. החברה הערבית משלמת מחיר קשה של חוסר טיפול באלימות ובפשיעה ודורשת טיפול מן השורש: גם בפירוק הנשקים וגם בטיפול ובשיקום של הנפגעים והנפגעות. 31 נרצחים מתחילת השנה והמצב עוד עלול להחמיר. אני קוראת לממשלה להתערב ולשים קו ולעצור את האלימות וההרג".

ביאן עבאס שנרצחה בכפר כנא. באדיבות המשפחה
ביאן נסאר עבאס/באדיבות המשפחה

עבאס, תושבת כפר כנא, היתה בת 29 במותה. פר כנא שבגליל התחתון. היא נורתה לעיני בנה וביתה בני השנה וחצי ו-3. צוותי מד"א שהוזעקו למקום ביצעו בה פעולות החייאה ופינו אותה לבית החולים האנגלי בנצרת, שם קבעו את מותה. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות הירי וסריקות לאיתור החשודים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully