וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר בניו של ראש עיריית רהט שחשודים בעבירות נשק: "מסוכנות מובהקת"

עודכן לאחרונה: 12.3.2023 / 11:48

לאחר שרמז כי האקדחים שנמצאו ברשות ילדיו הושתלו, בית המשפט האריך בארבעה ימים את מעצרם ושל חשוד נוסף. השופט בדיון נימק: "שוכנעתי כי קיים חשד סביר שהמשיבים עברו את העבירה"

בווידאו: תושב רהט אשר נעצר לאחר שפירסם סרטון בטיקטוק בו הוא מחזיק נשק ויורה/צילום: דוברות המשטרה

בית המשפט השלום בבאר שבע האריך היום (ראשון) את מעצרם של שני בניו של ראש עיריית רהט וחשוד נוסף בארבעה ימים. השניים נעצרו בחשד להחזקת נשק, בעקבות מידע מודיעיני שהגיע למשטרה. "שוכנעתי כי קיים חשד סביר שהמשיבים עברו את העבירה המיוחסת להם, ושמתקיימת עילת מעצר של מסוכנות מובהקת ממאפייני החשד, התפיסה בנסיבותיה ובמצב אמצעי הלחימה", אמר השופט בדיון.

האקדחים שנתפסו בביתו של ראש עיריית רהט, 11 במרץ 2023. דוברות המשטרה, אתר רשמי
האקדחים שנתפסו ברשות בניו של ראש עיריית רהט/אתר רשמי, דוברות המשטרה

אתמול עצרה המשטרה את שלושת החשודים, בשנות ה-30 בחייהם. ראש העיר עטא אבו מדיגם התייחס למקרה, וטען כי אחד מבניו אויים על ידי משפחה אחרת בזמן שהיה בחתונה. "כל משפחתי עזבה את החתונה. המשפחה המאיימת, שכללה כעשרה צעירים, הגיעו למכולת שנמצאת בכניסה לשכונתי והחלו להכות את שני הבנים שלי", אמר. "המשטרה הייתה במקום והחלה לטפל באיום ובלינץ' שעברו".

"נטען כי המשטרה קבלה מידע מודעיני חם והגיעה לערוך חיפוש, ושם נתפסו שני אקדחים זרוקים ליד בית אח שלי בחצר האחורית", המשיך ראש העיר. "האקדחים הם לא רכוש שלנו, למיטב ידיעתי, לבניי אין קשר למקרה. אני תקווה, כי אכן הדברים יתבררו, ולא ימצא חלילה כי יש גורם שהופעל על מנת להביא את הנשק, וליצור מצב שיסבך אנשים שאין להם כל קשר למקרה".

  • עוד באותו נושא:
  • רהט
  • נשק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully