וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בניו של ראש העיר רהט נעצרו בחשד להחזקת אקדחים לא חוקיים

עודכן לאחרונה: 11.3.2023 / 23:42

המשטרה עצרה את השניים וחשוד נוסף, ובסיום חקירתם הם הובאו לדיון בבית משפט השלום בבאר שבע, שם הוארך מעצרם עד מחר. בשבוע שעבר נורה למוות ברהט איש העסקים רושדי אלבחירי, ראש חמולה גדולה בעיר, ובעקבות הרצח שלו נערכה המשטרה להסלמה באלימות

בווידאו: תושב רהט אשר נעצר לאחר שפירסם סרטון בטיקטוק בו הוא מחזיק נשק ויורה/צילום: דוברות המשטרה

משטרת ישראל עצרה היום (שבת) שלושה תושבי רהט בשנות ה-30 בחייהם, בחשד שהחזיקו שני אקדחים, מחסנית ותחמושת לא חוקיים. שניים מהעצורים הם בניו של ראש העיר. בסיום חקירתם הם הובאו לדיון בבית משפט השלום בבאר שבע, ומעצרם הוארך עד מחר.

ראש העיר רהט עטא אבו מדיגם התייחס לדברים ואמר: ביום שישי, בחתונה בעיר, אחד הבנים קבל איום גלוי ממשפחה אחרת. לאור זאת כל משפחתי עזבה את החתונה. המשפחה המאיימת, שכללה כעשרה צעירים, הגיעו למכולת שנמצאת בכניסה לשכונתי והחלו להכות את שני הבנים שלי. המשטרה הייתה במקום והחלה לטפל באיום ובלינץ' שעברו".

לדבריו: "אנשים רבים הגיעו לביתי להזדהות, ולתחושתי, תוך כדי זאת, סוכן סמוי העביר נשק למתחם שבו אני מתגורר ביחד עם אחים והורים, הכולל עשר יחידות דיור. נטען כי המשטרה קבלה מידע מודעיני חם והגיעה לערוך חיפוש, ושם נתפסו שני אקדחים זרוקים ליד בית אח שלי בחצר האחורית. האקדחים לא רכוש שלנו, למיטב ידיעתי, ויש עצורים חשודים, כולל שני, בני שלהבנתי אין להם קשר למקרה. אני תקווה, כי אכן הדברים יתבררו, ולא ימצא חלילה כי יש גורם שהופעל על מנת להביא את הנשק, וליצור מצב שיסבך אנשים שאין להם כל קשר למקרה".

האקדחים שנתפסו בביתו של ראש עיריית רהט, 11 במרץ 2023. דוברות המשטרה, אתר רשמי
האקדחים שנתפסו בבית ראש העיר רהט/אתר רשמי, דוברות המשטרה

ביום שישי נורה למוות איש העסקים רושדי אלבחירי, ראש חמולה גדולה ומי שנחשב השייח של צעירי רהט על ידי רעולי פנים. המשטרה נערכה בעקבות המעשה לאפשרות של הסלמה בטחונית בעיר בעקבות פעולות נקמה.

רושדי, נחשב לאחד האנשים הדומננטים והעשירים ברהט. ברשותי של איש העסקים היו מסעדות ובתי קפה בארץ ובטורקיה, כמו גם חברת כוח אדם. "הוא איש עסקים מוצלח ואמיד מאוד. לפני כחודש הוא פתח בית קפה גדול בטורקיה, יש לו גם כמה חברות מסעדנות וחברת כוח אדם", מסר אחד הגורמים ברהט.

עוד הוסיף הגורם כי רושדי נחשב בעיר כ"שייח של הצעירים" ופירט כי "הוא עשה בוררויות, פתר סיכסוכים בין משפחות. הוא היה איש אהוב ברהט, כיבדו אותו, הוא נחשב לאישיות בכירה מאוד ומוכרת בעיר".

  • עוד באותו נושא:
  • נשק
  • רהט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully