וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצח שמזעזע את רהט: איש העסקים המוכר נורה למוות

עודכן לאחרונה: 6.3.2023 / 10:53

רושדי אלבחירי, איש עסקים אמיד בעל בתי עסק בארץ ובטורקיה, נורה למוות שלשום, ככל הנראה ע"י רעולי פנים. המשטרה החלה בחקירת המקרה, והעלתה כוננות מחשש לנסיונות נקמה. "הוא עשה בוררויות, פתר סיכסוכים בין משפחות. כינו אותו השייח של הצעירים. הוא היה איש אהוב ברהט"

ירי ברהט, 7 בינואר 2023/ערוץ הנגב

איש העסקים רושדי אלבחירי, ראש חמולה גדולה ומי שנחשב השייח של צעירי רהט, נורה שלשום (שישי) בלילה, ככל הנראה על ידי רעולי פנים. המשטרה נערכת לאפשרות של הסלמה בטחונית בעיר בעקבות פעולות נקמה.

רושדי, נחשב לאחד האנשים הדומננטים והעשירים ברהט. ברשותי של איש העסקים היו מסעדות ובתי קפה בארץ ובטורקיה, כמו גם חברת כוח אדם. "הוא איש עסקים מוצלח ואמיד מאוד. לפני כחודש הוא פתח בית קפה גדול בטורקיה, יש לו גם כמה חברות מסעדנות וחברת כוח אדם", מסר אחד הגורמים ברהט.

עוד הוסיף הגורם כי רושדי נחשב בעיר כ"שייח של הצעירים" ופירט כי "הוא עשה בוררויות, פתר סיכסוכים בין משפחות. הוא היה איש אהוב ברהט, כיבדו אותו, הוא נחשב לאישיות בכירה מאוד ומוכרת בעיר".

רושדי אל-בח'ירי, איש עסקים מרהט. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אלבחירי/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

המשטרה הוציאה צו איסור גורף על פרטי החקירה, אך מסרה כי נבדקים כעת כמה כיוונים. בין הכיוונים, נבדקת אפשרות לסכסוך כלכלי או עסקי, ונבדקים כיוונים נוספים הקשורים בגורמים בעיר רהט. כמו כן, המשטרה נערכת לאפשרות של הסלמה בטחונית בעיר, ולאפשרות של מעשי נקמה בעקבות מותו של אחד האנשים המוכרים והבולטים ברהט.

לפני כשנה התרחשו ברהט קרבות ירי בין חמולתו של רושדי לבין חמולה נוספת. קרבות הירי, שנמשכו גם ימים ארוכים, שיבשו את שגרת העיר, אילצו רבים להישאר בבתיהם מחשד שיפגעו, וכללו בין היתר מקרים רבים של פגיעה בבתי קפה ובתים פרטיים. באותה התקופה עצרה המשטרה את רושדי בחשד למעורבות בירי, אך הוא שוחרר לאחר מספר ימים. זמן מה לאחר אותם מקרים נערכה סולחה ובה רושדי ונציגי החמולה היריבה הגיעו להסכמות על רגיעה. המשטרה

  • עוד באותו נושא:
  • רהט
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully