וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיתונאי אורי משגב עוכב בעקבות ציוץ נגד נתניהו: "מציע לבטל את הנסיעה לברלין"

עודכן לאחרונה: 11.3.2023 / 21:42

שוטרים המתינו לעיתונאי מהארץ מתחת לביתו בעקבות ציוצו בטוויטר. לאחר מכן הבהיר כי התכוון ל"מחאה דמוקרטית שמחכה" לזוג נתניהו. בשבוע הבא יטוס נתניהו לבירת גרמניה, כשבוע אחרי ביקורו באיטליה

בווידאו: נתניהו לפני ההמראה: המטרה של האופוזיציה- לדרדר לאנרכיה ולהביא לבחירות/לע"מ

העיתונאי אורי משגב מהארץ עוכב לתשאול הערב (שבת), לאחר שצייץ בטוויטר נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו: "מציע 'לדיקטטור' לבטל את הנסיעה לברלין ברביעי".

לדברי העיתונאי, שני שוטרים המתינו מחוץ לביתו ותשאלו אותו בעקבות הציוץ. לאחר מכן הבהיר: "שב וממליץ 'לדיקטטור' ורעייתו לא להגיע לשם עקב מחאה דמוקרטית שמחכה להם", כך כלשונו.

בשיחה עם וואלה! אמר משגב: "ירדתי עם אשתי להפגנה. שני שוטרים חיכו לי. שאלו אם זה אני. אמרו ששלחו אותם לשאול אותי על הציוץ של ברלין. אמרו לי שהמצב רגיש עכשיו. אמרתי להם שמחכה לו מחאה אזרחית בברלין. הם שאלו אותי אם משהו אלים ואמרתי שלא. הם היו מאוד נבוכים. שאלתי מי שלח אותם והם אמרו שהיו תלונות. כל האירוע נמשך 4-3 דקות".

משגב הוסיף: "אנחנו בימים היסטוריים והזויים. לא חושב ששוטרים צריכים לחכות לא לעיתונאי ולא לאזרחים בטח על ציוץ. היה לי ברור ששלחו אותם. אני רוצה לקוות שבן גביר לא נותן הוראות לתחנות משטרה. זה די מדאיג".

אורי משגב בכנס איגוד העיתונאים 2012. שי אוקנין
אורי משגב/שי אוקנין

נתניהו יטוס בשבוע הבא לביקור מדיני בברלין, בירת גרמניה. זאת, לאחר שהשבוע נפגש עם ראש ממשלת איטליה, ג'ורג'יה מלוני, ברומא - ביקור שבעקבותיו ספג ביקורת, לאחר שלא חזר לארץ אחרי הפיגוע בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully