וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוד של עשרות מיליוני דולרים סוכל בשדה תעופה בצ'ילה; 2 הרוגים

עודכן לאחרונה: 9.3.2023 / 13:26

בסרטונים שהופצו ברשתות חברתיות רואים חילופי ירי בין השודדים לאנשי סוכנות התעופה DGAC של צ'ילה ליד מטוס של חברת התעופה לאטאם בנמל התעופה הבינלאומי ארטורו מרינו בניטז בסנטיאגו

שוד של עשרות מיליוני דולרים בשדה התעופה הגדול בצ'ילה סוכל הלילה (רביעי). שני בני אדם נהרגו במבצע.

בסרטונים שהופצו ברשתות חברתיות רואים קרב יריות בין השודדים לאנשי סוכנות התעופה DGAC של צ'ילה ליד מטוס של חברת התעופה לאטאם בנמל התעופה הבינלאומי ארטורו מרינו בניטז בסנטיאגו. הרשויות מסרו כי אחד השודדים ומאבטח של DGAC נהרגו בחילופי הירי.

בארמון הנשיאותי לה מונדה בסנטיאגו, אמר סגן שר הפנים מנואל מסאלבה, כי עשרה שודדים נכנסו לשדה התעופה בשלושה כלי רכב, לאחר שאזקו מאבטח. "היו חילופי ירי", הוא אמר וציין כי המאבטחים "סיכלו שוד מתוכנן היטב של קבוצה מאורגנת וחמושה".

סוכל שוד של מיליוני דולרים בשדה תעופה בצ'ילה. רויטרס
המטוס שנשא את הכסף/רויטרס
סוכל שוד של מיליוני דולרים בשדה תעופה בצ'ילה. רויטרס
שוטרים ליד המטוס/רויטרס

המטוס, שהיה בדרכו ממיאמי, נשא 32.5 מיליון דולר שהיו אמורים לעבור לספקית לפתרונות לוגיסטיים מאובטחים ברינקס. ראול חורקוארה, מנכ"ל DGAC, אמר כי שום נוסע לא היה בסכנה במהלך המבצע וכי השודדים היו חמושים היטב.

פשע מאורגן זינק בצ'ילה בשנים האחרונות, כולל שוד רכבות שורה של פשיטות על משאיות אבטחה ליד או בשדה התעופה של סנטיאגו. ב-2020, קבוצה של חמושים גנבו 14 מיליון דולר ממשאית מאובטחת של ברינקס בנמל התעופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully