וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונתה של הילה שנאנסה על ידי אחיה תתנוסס באיילון: "אין לה מה להתבייש - שהוא יתבייש"

עודכן לאחרונה: 9.3.2023 / 1:13

תמונתה של הילה צור שנאנסה במשך כ-15 שנים על ידי אחיה מופיעה על שלט חוצות כחלק מקמפיין חדש לרגל יום האישה של המיזם "הבושה עוברת צד". הקמפיין קורא לבטל את ההתיישנות על עבירות מין. "לעבירות מין אין באמת התיישנות בנפשו של הקורבן", אמרה יעל ורד, יוזמת הקמפיין

עשרות מוחים ברמת השרון נגד אחיה של הילה צור שאנס אותה/ניב אהרונסון

המיזם "הבושה עוברת צד" השיק הבוקר (רביעי) קמפיין חדש לרגל יום האישה הבינלאומי. כחלק ממנו מתנוססת בשלט חוצות באיילון תמונתה של הילה צור, שנאנסה בילדותה על ידי אחיה במשך 15 שנים וסיפורה שודר בתוכנית "המקור" בערוץ 13. הקמפיין קורא לבטל את חוק ההתיישנות על עבירות מין.

הילה נולדה ברמת השרון למשפחת טייסים ורופאים ונאנסה במשך 15 שנים, מגיל 4 עוד גיל 19, על ידי אחיה. במהלך השנים האלו אף נכנסה ממנו להריון והפילה. כעת, היא פועלת למען ביטול חוק ההתיישנות על עבירות מין.

שלט חדש, עליו מופיעה הילה צור, כחלק מקמפיין חדש של המיזם "הבושה עוברת צד" בקמפיין חדש.. "הבושה עוברת צד", אתר רשמי
שלט מתוך הקמפיין של "הבושה עוברת צד"/אתר רשמי, "הבושה עוברת צד"

בשבוע החולף עברו שתי הצעות חוק בכנסת בקריאה טרומית בנוגע להתיישנות עבירות מין. האחת הוגשה על ידי חבר הכנסת אליהו רביבו (הליכוד), בה הוא מבקש להאריך את ההתיישנות על עבירות מין בפגיעה של גורם חיצוני עד גיל 50. הצעת החוק השנייה הוגשה על ידי ח"כ אפרת רייטן (העבודה) והיא נוגעת לביטול ההתיישנות על עבירות מין בתוך המשפחה.

מיזם 'הבושה עוברת צד' של יעל ורד, הציב על גבי שלטי החוצות גברים הנאשמים במעשי אלימות קיצוניים נגד נשים. בהם הנאשמים באונס באילת, הנאשמים ברצח נשותיהם אלירן מלול, אמיר רז ונוספים. בנוסף, המיזם פרסם שלטי חוצות בהן תמונות של נשים כמו שירה איסקוב וליאנה חזן שהותקפו על ידי בני זוגן.

לדברי ורד, "תמונתה של הילה תתנוסס בראש חוצות, יפה, גאה, חזקה ובעיקר מישירה מבט למצלמה, כי לה אין מה להתבייש - שהוא יתבייש". ורד הוסיפה כי "לעבירות מין אין באמת התיישנות בנימי נפשו של הקורבן. בשל כך, חייבים להמשיך ולקדם את הצעת החוק של ביטול חוק ההתיישנות על עבירות מין בקטינים, לאחר ניסיונות לחוקקו שטרם צלחו כבר 25 שנה".

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully