וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן גביר זעם שהמשטרה הכחישה את טענותיו - ויזמן את ראש חטיבת הדוברות לשיחת נזיפה

מערכת וואלה! חדשות

עודכן לאחרונה: 6.3.2023 / 21:06

בחדשות 13 דווח כי לאחר שבמשטרה אמרו שאין התרעה לרצוח אותו, כפי שטען בן גביר היום בראיון ברשת ב', הוא זעם והחליט על צעדים נגד הדוברות. כמו כן מתכוון בן גביר לבטל את תפקיד היועץ האסטרטגי של המפכ"ל ולבצע רפורמה בחטיבת הדוברות

בווידאו: השר בן גביר: האנרכיסטים מבקשים להבעיר את מדינת ת"א/צילום: רוני כנפו

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר מתכוון לנזוף בראש חטיבת הדוברות של משטרת ישראל תת ניצב שלומי שגיא, לבטל את תפקיד היועץ האסטרטגי למפכ"ל המשטרה ולקצץ בחטיבת הדוברות. כך דווח הערב (שני) בחדשות 13. זאת לאחר שבמשטרה אמרו כי אין התרעה על כוונה לפגוע בו, חרף טענתו. "למה המשטרה צריכה מערך דוברות כל כך מנופח, כדי לתדרך נגד מדיניות השר?", צוטט בן גביר.

בן גביר אמר היום כי בין המפגינים נגד הממשלה יש כאלו שמתכננים לרצוח אותו או את ראש הממשלה בנימין נתניהו על רקע פוליטי. עם זאת, גורמים במשטרה אמרו לוואלה! כי בארגון לא מכירים איומים מהסוג הזה.

איתמר בן גביר, השר לביטחון לאומי בתדרוך בחפ"ק המשטרה בהפגנה נגד המהפכה המשפטית,קפלן תל אביב, 4 במרץ 2023. רוני כנפו
בן גביר בתדרוך בחפ"ק המשטרה בתל אביב, 4 במרץ 2023/רוני כנפו

"אסור להכליל, רובם אנשים טובים ונקיים, אבל יש מתוכם אנשים שמתכננים את הרצח הבא, שאומרים שצריך להוריד את בן גביר, את שרה נתניהו, לרצוח את בנימין נתניהו. אני רואה את חומרי המודיעין", אמר בן גביר בריאיון לרשת ב.

"זה אמנם בשוליים, וטוב שזה שם, אבל יש אנרכיסטים מהשמאל שעברו מזמן את הקו האדום", הוסיף בן גביר. "זכות המפגינים להפגין, מותר להם לצעוק. אבל הם עושים טעות כשהם מחבקים אותם. אסור לחבק אנרכיסטים. אני מקשיב לאלה שצועקים מדם ליבם. אבל לא לאלה שצועקים 'בן גביר מת' ואלה שרוצים לעשות לינץ' בשרה, אלה שמרימים יד".

בן גביר הגיב לדברי הגורמים במשטרה ואמר: "אני נדהם נוכח תדרוכים של גורמים עלומים במשטרה, מתכחשים לאזהרות המודיעיניות החמורות שמונחות על שולחננו יום יום ובאות לידי ביטוי גם בהגברת האבטחה על נציגי ציבור ספציפיים. יש לנקות כל פוליטיזציה מעבודת המשטרה המקצועית, ראינו למה הדבר גורם בחיל האוויר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully