וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשוד בקניבליזם נעצר עם "בשר חשוד" והכנסת ירדה מהפסים: וואלה! תיקתקנו

עודכן לאחרונה: 6.3.2023 / 15:29

וואלה! גאה להציג את וואלה! תיקתקנו, בהגשת ירדן ויזל - ההפך מכל מה שחשבתם על מבזק חדשות. הדור הבא של עולם המבזקים, שיביא את כותרות היום של אתר וואלה! מהחדשות, התרבות, הלייף סטייל ועד הסלבס בצורה קצרה, קלילה ובפורמט חדשני שלוקח השראה מעולמות הטיקטוק

וואלה תיקתקנו/מערכת וואלה!

השרה מאי גולן צעקה לח"כ מירב בן ארי: "קוקוריקו, תרנגולת קרקרנית" בדיון שהתקיים לפני ההצבעה על "חוק החמץ", שאושר בקריאה ראשונה ועורר כמה תקריות מילוליות. השרה תקפה את חברת הכנסת מיש עתיד, ובתגובה בן ארי עמדה וצעקה: "חצופה, מי את בכלל שתגידי לי קרקרנית?". בחזית נוספת ולאחר שדודי אמסלם מהליכוד זלזל במחאת ההייטקיסטים נגד הרפורמה המשפטית - הטיח בו ח"כ עידן רול מיש עתיד: עשית אשכרה משהו למען המדינה? לא נתקלתי באף אחד אומר "אמסלם עשה" אמסלם חוקק - רול המשיך ואמר - אתה אפילו לא שר, אז אתה סתם ח"כ שונא עכשיו?

חוק החמץ" אושר בקריאה ראשונה, ברוב של 51 חברי כנסת מול 46 חברי כנסת. החוק יאפשר למנהלי בתי החולים לאסור הכנסת חמץ לשטח בתי החולים בתקופת חג הפסח, שחל בעוד כחודש.

עימות בין סאבלימינל לבני גנץ. "בלוויה של קנייבסקי היו בדיוק פי עשר", כתב סאבלמינל לצד תמונה מההפגנה. "בכל הילולה במירון יש בערך פי חמישה. אבל בסך הכול מרשים בשביל אירוע שהפיקה ומימנה הקרן החדשה לישראל. מתחילים להיות פופולריים". גנץ השיב לסאבלימינל תוך שהוא מצטט משיריו: "קובי היקר, מישהו שר פעם - 'ביחד נשרוד, לחוד ניפול'. בתגובה לדבריו של גנץ, כתב סאבלימנל פוסט ארוך שבו קרא לגנץ ולנתניהו לשבת ולדבר: "בני גנץ היקר, תודה שהתייחסת, מאוד אשמח שברגע המשבר הזה תגלה בגרות ואחריות ותשב עם ראש הממשלה הנבחר שלי ושל עם ישראל כולו בנימין נתניהו אשר רוב העם נתן לו את המנדט ברוב גדול ובצורה מכובדת ודמוקרטית."

חשוד בקניבליזם נעצר בשדה התעופה עם "בשר חשוד". הצעיר ממוצא ברזילאי, שטס מאמסטרדם לליסבון, חשוד ברצח של צעיר אחר בשם לופז שעמו היה בקשר קרוב. לצד הבשר נמצאו במזוודתו גם בגדים מוכתמים בדם. בעמוד הפייסבוק שלו הוא מציג את עצמו כ"2% גאון, 98% משוגע". בראיון לערוץ טלוויזיה פורטוגלי, אמרה אימו של החשוד ברצח, כי ייתכן שבנה הרג את לופז מתוך הגנה עצמית. לדבריה, פרננדז אכל ארוחת ערב עם הקורבן כאשר לופז הציע לו לאכול בשר אדם ואף הראה לו סרטונים על קניבליזם. לאחר מכן ניסה לכאורה להרוג את בנה. עוד טענה האם כי הבשר שנמצא ברשותו של בנה בשדה התעופה בליסבון היה אותו בשר שהוצע לו על ידי לופז, וכי בנה שמר אותו כראייה שהוא תכנן למסור לרשויות החוק.

וואלה! תיקתקנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully