וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעיני הלקוחות המבוהלים: קטטה פרצה בין שני נערים בקניון עזריאלי בתל אביב

עודכן לאחרונה: 5.3.2023 / 22:42

בתיעוד מהאירוע, השניים נצפו מכים זה את זה באמצעות אגרופים ופח מתכת שהיה במקום, עד שעוברי אורח הפרידו ביניהם. הקטטה, שאירעה ליד המדרגות הנעות, עוררה בהלה רבה בקרב הנערים שניצלו את חופשת פורים בקניון. "אמאל'ה, די"

שני נערים היו מעורבים היום (ראשון) בקטטה בקניון עזריאלי בתל אביב. בתיעוד מהאירוע, נצפו השניים מכים זה את זה באגרופים ובאמצעות פח מתכת שמצאו בקניון, עד שכמה לקוחות הפרידו ביניהם.

בקניון, שהיה עמוס בבני נוער שניצלו את חופשת פורים, פרצה בהלה רבה לנוכח הקטטה, שאירעה סמוך למדרגות הנעות. נערות נשמעו צורחות ורבים התרחקו במהירות מהמקום. חלק מהנוכחים צעק לעברם להפסיק.

מהקניון נמסר בתגובה כי "בשעות הערב פרצה בקניון קטטה בין בני נוער. מאבטחי הקניון השתלטו תוך דקות ספורות על האירוע והוא הועבר להמשך טיפולה של המשטרה".

האירוע מתרחש בזמן שילדים, בני נוער ומבוגרים רבים חגגו את חג הפורים במגוון אירועים ברחבי הארץ.

גם בשנה שעברה תועדו במהלך החג תקריות אלימות רבות ברחבי הארץ, בהן קטטה בין חבורת צעירים לעובדים בסניף מקדונלד'ס בשדרות רוטשילד בתל אביב, במודיעין עלית חוגגים מחופשים התעמתו עם שוטרים ברחוב בעיר על רקע התפרעויות התושבים והפרעה לתנועה, וקטטה נוספת פרצה בקניון רמת אביב, שם במהלך אירוע השקה של כפכפים נראו כמה צעירים מתנפלים זה על זה, הודפים, דוחפים, ומטיחים אחד בשני אגרופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully