וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החג של המכות: במקום לחגוג, צעירים תועדו בתקריות אלימות ברחבי הארץ

עודכן לאחרונה: 17.3.2022 / 22:51

חג הפורים השנה כלל אמנם בעיקר רגעים משמחים - אך גם כאלה שהיה עדיף להימנע מהם. בתיעוד מתקרית בסניף מקדונלד'ס בשדרות רוטשילד בתל אביב נראית קטטה בין חבורת צעירים ועובדים במקום. בתקרית אחרת במודיעין עילית נראים חוגגים מחופשים מתעמתים עם שוטרים ברחוב בעיר

בווידאו: קטטות בתל אביב ומודיעין עילית/קרדיט - משה בלאו, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

חג הפורים השנה כלל אמנם בעיקר רגעים משמחים - אך גם כאלה שהיה עדיף להימנע מהם. תיעודים שהגיעו לידי וואלה! מציגים תקריות אלימות בקרב החוגגים ברחבי הארץ.

בתיעוד מתקרית בסניף מקדונלד'ס בשדרות רוטשילד בתל אביב נראית קטטה בין חבורת צעירים ועובדים במקום. מרשת המזון המהיר נמסר בתגובה כי "מדובר בעימות שאירע לפנות בוקר בין מנהל ללקוח שטופל על ידי המשטרה, שהתערבה. מקדונלד'ס מגנה כל ביטוי של אלימות ומטפלת בו בחומרה, והמנהל יזומן לשימוע".

בתקרית אחרת במודיעין עילית נראים חוגגים מחופשים מתעמתים עם שוטרים ברחוב בעיר. מהמשטרה נמסר בתגובה כי "מדובר בתיעוד חלקי שאינו מציג את ההתרחשות במלואה זמן קצר קודם לכן. כוחות משטרה הוזעקו למקום לאחר שעשרות מתקהלים הפריעו לתנועה. חלקם חסמו ניידת משטרה, נשכבו על הכביש, השליכו לעברה חפצים, קפצו עליה וניסו לקחת מתוכה ציוד מבצעי. בעקבות הפרת הסדר וההתפרעות במקום נעצרו שלושה חשודים שעל פי החשד היו אותה עת בגילופין, זאת לאחר שהתנגדו למעצר, תקפו את השוטרים ופצעו אחד מהם באורח קל".

קטטה בתל אביב. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
תיעוד הקטטה במקדונלד'ס/אתר רשמי, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בתיעוד קטטה שאירעה בשבוע שעבר בקניון רמת אביב במהלך השקת כפכפים נראו כמה צעירים מתנפלים זה על זה, הודפים, דוחפים, ומטיחים אחד בשני אגרופים. מהמשטרה נמסר כי האירוע ייחקר. בנוסף, נראים כמה מהמתקוטטים כשהם מחזיקים צעיר בכוח ומצמידים אותו אל הרצפה, בעוד צעיר אחד בועט בו בכוח. עוד ניתן לראות אדם מדמם על רצפת הקניון, ככל הנראה מחבלה שנגרמה בפניו. הקטטה התרחשה מחוץ לחנות "פוט לוקר" בהשקה שהתקיימה לדגם כפכפי איזי של אדידס. מהחנות נמסר כי "פוט לוקר עצרה את ההשקה עד להסדרת הקהל, אנו מגנים כל ביטוי של אלימות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully