וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בני אדם נעצרו בחשד לביצוע מעשה מגונה בשתי נשים בבית מלון באילת

עודכן לאחרונה: 5.3.2023 / 19:38

עם קבלת התלונה המשטרה פתחה בחקירה והצליחה להתחקות אחר החשודים ולעצור אותם. בדיון בבית משפט השלום באילת הוארך מעצרם של השניים עד מחר והוטל צו איסור פרסום על פרטיהם

בווידאו: הגשת כתב אישום נגד המעורבים באונס באילת/צילום: שי מכלוף, עריכה: טל רזניק

שני בני אדם נעצרו אתמול (שבת) בחשד לביצוע מעשה מגונה בשתי נשים בבית מלון באילת. עם קבלת התלונה, המשטרה פתחה בחקירה והצליחה להתחקות אחר שני החשודים ולעצור אותם.

לפי החשד, הגברים אמרו בקבלה שהגיעו לבקר את הנשים. השניים מכחישים את הטענות נגדם. בדיון שהתקיים היום בבית משפט השלום באילת הוארך ביום מעצרם של החשודים ולבקשת עורכי דינם, בית המשפט אסר על פרסום פרטיהם.

קו החוף ובתי מלון באילת. משה שי, פלאש 90
חשודים בביצוע מעשה מגונה בשתי נשים בבית מלון באילת/פלאש 90, משה שי

באוגוסט 2020 נעצרו 11 בני אדם, בהם שלושה בגירים ושמונה נערים, בחשד למעורבות באונס נערה בת 16 מאשקלון במלון הים האדום באילת. ארבעה מהם הואשמו באונס בנסיבות מחמירות והיתר הואשמו בסיוע לאינוס ובמעשים מגונים.

מכתב האישום עולה כי הארבעה ביצעו את האונס בחדר במלון, תוך שניצלו את מצבה של הנערה. יתר הנאשמים ביצעו כל אחד לפי חלקו עבירות של סיוע לאונס, מעשים מגונים ואי-מניעת פשע. הם מואשמים כי "נהגו במתלוננת כחפץ, ככלי לסיפוק יצריהם ואיש מבין הנאשמים לא ניסה לעצור את המתרחש ולהגיש לקטינה עזרה כלשהי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully