וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייל נעצר בחשד שניסה להבריח שני פלסטינים לישראל

עודכן לאחרונה: 5.3.2023 / 9:01

המשטרה הצבאית עצרה במחסום סמוך לרמאללה חייל שלא היה בתפקיד, כשברכבו שני פלסטינים. על פי החשד, הוא ניסה להכניס את השניים ללא אישור שהייה ובאופן לא חוקי. החשוד הועבר לחקירה במשטרת ישראל

עצור אזיקים. ShutterStock
עצור באזיקים. אילוסטרציה/ShutterStock

חייל נעצר הלילה (ראשון) במעבר רנתיס, סמוך לרמאללה, כששני פלסטינים נמצאים ברכבו. על פי החשד, הוא ניסה להכניס את השניים לישראל ללא אישור שהייה, ובאופן לא חוקי. החייל, שהיה בלבוש אזרחי ולא היה בתפקיד, הועבר לחקירת המשטרה.

ביוני האחרון נעצרו שני שוהים באופן לא חוקי בדרום תל אביב, מחשש שעלולים לבצע "פעילות עוינת". לוחמי ימ"מ ושב"כ עצרו את שני הפלסטינים, תושבי שכם, לאחר שנכנסו לישראל ועלה חשש כי עלולים לבצע פיגוע. השניים הועברו לחקירת שב"כ לבירור נסיבות כניסתם לישראל.

באותו השבוע עצרו כוחות הביטחון שני מבוקשים החשודים בהסעת שוהים באופן לא חוקי במרחב התפר, ושבוע קודם לכן נעצר חשוד שהסיע שני תושבי השטחים לתוך ישראל - הם נעצרו גם כן ובחיפוש ברכב החשודים נתפסו רעלות, כפפות וכסף. כמה ימים לפני כן, נעצרו חמישה שוהים בלתי חוקיים סמוך לאורנית. ארבעה חשודים התחבאו בשיחים והמתינו לחשוד החמישי כדי שיסיע אותם מעבר לגדר ההפרדה, ברכב עם לוחית זיהוי ישראלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully