וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירי רגב בכנס פעילים על ההפגנה נגד שרה בככר המדינה: "קסבה של טרור"

עודכן לאחרונה: 5.3.2023 / 8:20

רגב קיימה כנס לכבוד פורים בראשון לציון, שבו האשימה את המפגינים שלדבריה הם "פריבילגים שחושבים שהכול שלהם". את התקשורת היא האשימה בכך שמדובר ב"להטוטני מילים וליצני חצר שכל רצונם זה להפיץ שקרים". הפגנה מתוכננת מול הכנס התבטלה כדי להימנע מפרובוקציות

בווידאו: מירי רגב: "כיכר המדינה - קסבה של טרור"/מערכת וואלה!

שרת התחבורה מירי רגב (ליכוד) קיימה הערב כנס פעילים לכבוד פורים, בו התייחסה להפגנה בככר המדינה מול המספרה של אשת ראש הממשלה בשבוע שעבר ואמרה שמדובר ב"קסבה של טרור".

"מאות של מפגינים, שנאה בעיניהם, של החלק הנאור כאילו מדובר בקסבה של טרור", רגב אמרה באירוע.
"אני לא חושבת שנשאר אדם שקול במדינה שלא הזדעזע מהמראות של אשת ראש ממשלה נבחר מחולצת על ידי מאות שוטרים וניידות, וארגוני זכויות הנשים לא קיימות כשמדובר באשת בנימין בן צילה, והיא בשלה נשארת מרגיעה את הספר, ובטוחה בצדקת דרכה. אנרכיה של פריבלגים שחושבים שהכל שלהם ורק להם מותר".

בנימין נתניהו מקבל את פניה של רעייתו שרה נתניהו אחרי שאלפי מפגינים חסמו את יציאתה מהספר. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"בטוחה בצדקת דרכה". בנימין נתניהו ורעייתו אחרי המצור במספרה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

רגב קיימה "משתה פורים" מסורתי לפעילים בראשון לציון. אנשי המחאה נגד המהפכה המשפטית תיכננו תחילה להפגין מחוץ לאירוע, אך במהלך היום נפוצו קריאות להימנע מכך, כדי להימנע מפרובוקציות של פעילי ליכוד.

חלק מכובד מנאומה של רגב הוקדש למתקפה על המפגינים שלדבריה: "מפיצים שקרים בכל התחומים, וכל זאת כדי למנוע את נפילת ממלכת השופטים. והעם חשש הוא ולא ידע, האם זה סיפור או אגדה, למי להאמין, למציאות היום יומית, או להפחדה של ערוצי התעמולה עם דרוקר ויונית? מדובר בליצני חצר, להטוטני מילים, הטובים בהטרלות, מסכי עשן, ותעלולים, שכל רצונם זה להפחיד ולהפיץ שקרים. אנרכיסטים מפסידנים, שמנסים להביא למלחמת אחים".

רגב הוסיפה עוד: "אני קוראת לכם אזרחי מדינת ישראל, אל תפלו לדה לגיטימציה, להפחדות ולהיסטריה שמנסים לזרוע בציבור. הם מייצרים היסטריה מסיבות פוליטיות מבלי שיש לזה אחיזה במציאות. אנחנו בעד הידברות ואני בעד הידברות ללא תנאים מוקדמים וללא עצירת החקיקה. אני קוראת ליושבי ראש האופוזיציה תתעשתו ומהר, תנהגו בצורה אחראית, קבלו בכבוד את דין הבוחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully