וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר מה-BDS: בן גביר מסוכן למדינת ישראל

עדי עזוז

עודכן לאחרונה: 4.3.2023 / 0:46

הגיבוי של ראש הממשלה לשר ולהתנהלות המשטרה הוא אובדן שליטה מוחלט וחציית גבולות אדומים במדינה דמוקרטית. עכשיו זה כבר ברור, לתת לאדם שהיה יעד החטיבה לטרור יהודי בשב"כ להיות השר לביטחון לאומי זה מתכון להתאבדות לאומית

בווידאו: בן גביר מגיב לראשונה לפרעות: "זו לא הדרך, לא לוקחים את החוק לידיים"/אמיר בוחבוט

איתמר בן גביר מסוכן לישראל.

את השורות הללו קשה לכתוב, אין אזרח ששמח לצפות בקרע האיום שפוקד אותנו, בכאוס המדיני, הכלכלי, הביטחוני והחברתי שהממשלה הנוכחית הביאה אותנו אליהם בתוך 60 ימי כהונה בלבד. אף אזרח לא שמח להכיר בזה שיש שרים בממשלה הנוכחית שהם, הלכה למעשה, סכנה לעם ישראל ולמדינת ישראל ושהם עושים עבודה פי מאה יותר טובה מה-BDS בנזק שהם גורמים למדינת ישראל בעולם, ובן גביר, הוא ללא ספק ברשימה המפוקפקת הזאת.

אדם שהורשע בתמיכה בארגון טרור מפקד בימים אלה על משטרת ישראל כמעט באופן ישיר. הרי כמעט ולא ניתן לקרוא את המשפט הזה, צריך לקרוא שוב. אדם שהורשע בתמיכה בארגון טרור מפקד בימים אלה על משטרת ישראל כמעט באופן ישיר. בן גביר שיכור מכוח ויהירות כשר לביטחון לאומי מנסה בצורה נמרצת להעביר בחודשיים האחרונים את "רוח המפקד" המשחית והמסוכנת שלו הלאה, מהמפכ"ל דרך הקצינים ועד לאחרון השוטרים. התנהלות חסרת אחריות זאת, יכול והביאה את השוטרים בהפגנה נגד ההפיכה המשטרית ברביעי האחרון בתל אביב לזרוק על קהל המפגינים רימוני הלם כאילו מדובר בסוכריות בבר מצווה ואף לשלוח פרשים לעברם בברוטליות חסרת פרופורציה לאירוע. ויובהר, המפגינים לא הציתו פחים, לא השחיתו רכוש ולא נהגו באלימות כלפי השוטרים, הם ניסו לחסום כביש במדינה דמוקרטית. איך אמר לפני שנה וחצי בן גביר: "חסימת כביש? לא יפה - לא נורא. בדמוקרטיה חוסמים כביש".

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר בזירת פיגוע דריסה סמוך לתחנת אוטובוס,שכונת רמות, ירושלים, 10 בפברואר 2023. יונתן זינדל, פלאש 90
סכנה לאומית. בן גביר/פלאש 90, יונתן זינדל

מחלת השכחה של בן גביר והפעלת כוח בלתי סביר של השוטרים בשטח עלתה ב-11 מפגינים מאושפזים, מפגין שנפגעה לו האוזן קשה מפגיעה ישירה של רימון הלם ועוד עשרות פצועים. נשים שיצאו להפגין במרכז תל אביב חזרו הביתה עם פנים חבולות ופציעות רבות על חלקי גופן משל יצאו להפגין באיראן.
המשמעות של התנהלות זאת, בגיבוי ראש הממשלה נתניהו, היא אובדן שליטה מוחלט וחציית גבולות אדומים במדינה דמוקרטית: כך, כשראש המשלה קורא להלום במפגינים באגרוף, זה קו אדום שנחצה.
כששוטרים זורקים רימוני הלם על מפגינים בהפגנה דמוקרטית בלב תל אביב, זה קו אדום שנחצה.

כשמפגינים נאלצים לקחת אליהם את מחסומי המשטרה בשביל להגן על עצמם מפני פרשי המשטרה שמאיימים לרמוס אותם, אלה שאמורים להגן עליהם, זה קו אדום שנחצה. כשראש הממשלה משווה את המפגינים בקפלן לאנרכיסטים קיצוניים, שלוחי חברי הממשלה, ששרפו כפר שלם כי התחשק להם לנקום רצח מזעזע, זה קו אדום שנחצה.

כשבהסתה פרועה כלפי המפגינים טוענים ללינץ' על רעיית ראש הממשלה כשכל מה שהמפגינים עשו זה עמדו מחוץ למספרה עם מגפון ומחו מול אישה שרק השבוע דרשה וקיבלה תוספת של 80 אלף שקלים על חשבון הציבור לאיפור, שיער ובגדים ובכך הפכה את הרגלי היופי שלה לנחלת הציבור, זה קו אדום שנחצה.
כשהמשטרה תחת ניסיונות ולחצים להפוך למיליציה פרטית של בן גביר- זה חתיכת קו אדום שנחצה.

עוד בוואלה!

עלינו לעמוד בחזית אחת נגד ממשלת השנאה

לכתבה המלאה

ומכאן, כשמספרים לציבור שהמשטרה בהפגנות בשביל להגן על המפגינים, הציבור כבר אומר: תודה רבה, אנחנו מעדיפים לשמור על עצמנו בעצמנו ופה בדיוק טמונה הסכנה הממשית של בן גביר למדינת ישראל.
שכן, הכאוס והאנרכיה שהוא זורע מידי יום, ביהירות וטרוף משיחי מוחלט, מעביר מסר למפגינים נגד ההפיכה המשטרית שהמשטרה לא פה בשביל לשמור עליהם ובכך הוא עשוי לממוטט את אמון המפגינים במשטרה ולהפוך אותה דה פקטו לגוף פוליטי.

זאת ועוד, התנהלותו חסרת האחריות עלולה להביא לשינוי המשוואה בשטח, והחבורות על גופם של המפגינות והמפגינים מרביעי האחרון מעידות מעל לכל ספק: בן גביר רוצה לראות את השוטרים הולמים במפגינים ומפעילים כוח לא סביר על מנת לדכא את ההפגנות נגד ההפיכה המשטרית. חלילה לנו מאכיפה בררנית בין שני המחנות ובכל זאת, לא ניתן שלא לתהות בקול רם, איפה אותם שוטרים וכוחות ביטחון היו בזמן שמאות צעירים קיצוניים מהציונות הדתית שרפו את חווארה? צעירים ששרפו כפר שלם, בתים ומכוניות של אנשים, צעירים ששניים מהם נמצאים כעת במעצר מנהלי שבן גביר עצמו תקף הבוקר.

עם כל הכבוד, ולצערי אין הרבה, באיזה עולם יעלה על הדעת שהשר לביטחון לאומי תוקף את שיקול הדעת של השב"כ ומשרד הביטחון בפומבי ובחוסר אחריות משווע כל כך? אותו שר שלקח לו חצי יממה לגנות גינוי רפה את המתפרעים בחווארה ומגן על עצורים מסוכנים שלפי פרסומים קיים חשד שהם פעלו להוציא פוגרומים נוספים בטווח זמן מידי, אותו שר בדיוק מאמין שזה סביר לזרוק רימוני הלם לריכוז של מפגינים שמה שהם עשו זה לנסות לחסום כביש?

גם הנייר לא סובל הכל וצריך להגיד בצורה ברורה שלא משתמעת לשתי פנים: לתת לאדם שהיה יעד החטיבה לטרור יהודי בשב"כ להיות השר לביטחון לאומי זה מתכון להתאבדות לאומית. בן גביר מהווה סכנה לביטחון הלאומי ולחוסן החברתי של מדינת ישראל. פשוט ככה.

היום בערב יתקיימו הפגנות ברחבי הארץ והפגנה מרכזית בקפלן, נשאר לקוות שצעדי ניכוס המשטרה של בן גביר הפיכים ועדיין לא נזרע נזק רב מידי בלגיטימיות של המשטרה מול המפגינים. אבוי לנו. לכולנו.
אם לראש הממשלה נתניהו נשאר עוד מעט כבוד עצמי ואכפתיות מהעם שלנו, שיקום ויתפטר ממשלת הכאוס והאנרכיה עוד היום ויעצור את הטרוף הזה, זה עלול להיגמר באסון וזה לא משחק, מדובר בחיי אדם.

עו"ד עדי עזוז היא מנכ"לית העמותה "החצר הנשית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully