וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

400 מקרים: המטפלת אילנה סויסה משדרות תואשם בהתעללות בפעוטות

עודכן לאחרונה: 3.3.2023 / 11:00

הצהרת תובע הוגשה נגד הגננת בת ה-53, שתועדה מתעללת מאות פעמים בילדי הפעוטון, במשך כמה שבועות. "התנהגותה הייתה חריגה ואלימה, חזרה על עצמה פעם אחר פעם - המקרים שתועדו היו קשים מאוד לצפייה"

בווידאו: הורים לפעוטות מפגינים בעקבות החשד נגד הגננת ממעון ויצו בשדרות/יניב כליף

הצהרת תובע תוגש היום (שישי) נגד המטפלת אילנה סויסה בת ה-53 משדרות, בגין יותר מ-400 מקרי התעללות בפעוטות במעון שבו עבדה בעיר. עוד תבקש היום הפרקליטות, שבימים הקרובים תגיש נגדה כתב אישום, להאריך את מעצרה.

על פי המשטרה, סויסה התעללה בפעוטות באופן פיזי ונפשי, ומעשיה תועדו במצלמות האבטחה שהוצבו במקום. 18 תינוקות חוו את ההתעללות, והוריה, שיזהו אותם בצילומים, הגישו תלונות במשטרה.

"החקירה החלה בתלונה שהתקבלה ובה הקלטה קולית בלבד, שמיד הדליקה אצלנו נורה אדומה, והוחלט להקים צוות חקירה מיוחד לבדיקת התנהלות המעון והצוות", סיפר פקד דוד תאגורי, ראש צוות החקירה. "במשך השבועות שבהן התנהלה החקירה צפינו במאות שעות שתיעדו את הנעשה במעון לאורך החודשיים האחרונים, כאשר התנהגותה החריגה והאלימה של החשודה כלפי הפעוטות שהיו בקבוצתה ותחת אחריותה, הייתה מובהקת וחזרה על עצמה פעם אחר פעם לאורך מאות מקרים קשים מאוד לצפייה".

הגננת משדרות, אילנה סוויסה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
חשודה ב-400 מקרי התעללות. אילנה סויסה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"אנחנו נמצאים בסיוט גדול. לא האמנתי בהתחלה", סיפרה לפני כשבועיים רווית שמואלב, אם לפעוט במעון. "במשטרה הראו לנו סרטונים נוראיים. אנחנו מרוסקים ומרגישים שנעצרו לי החיים. עכשיו אני מבינה מדוע ילדים החלו להרביץ. אנחנו כואבים את מה שקרה".

גם הבן של יותם עבר התעללות על ידי המטפלת החשודה: "סוף סוף כולם יוכלו לראות את פני השטן של הגננת שחשודה בהתעללות בבן שלי ובשאר הילדים במעון, זה לא מנחם אבל זו הרגשה טובה יותר שיראו וידעו מי היא, אין עונש שיכול לספק או לתאר התעללות בילדים. מקווה שהיא תקבל כמה שיותר שנים בכלא - אנחנו נמשיך להפגין כל ערב מול ביתה בשדרות. שום דבר לא יפצה על הכאב והסבל שאנחנו ובעיקר הילדים חווינו וחווים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully