וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכל תולעים ושתה את השתן של עצמו: כך שורדים חודש באמזונס

עודכן לאחרונה: 2.3.2023 / 11:13

ג'ונתן אקוסטה בן ה-30 יצא למסע ציד עם חברים ביערות הגשם, אך נפרד מהחבורה ב-25 בינואר. לדבריו, הוא צעד 40 ק"מ בחיפושיו אחר בני אדם, נקע את קרסולו והשיל 17 ק"ג ממשקלו

גבר מבוליביה שטען כי הלך לאיבוד באמזונס במשך חודש, סיפר כי נאלץ לאכול חרקים ותולעים, לאסוף מים במגפיים שלו ולשתות את השתן של עצמו כדי לשרוד, כך על פי דיווח ה"גרדיאן". אם סיפורו יאושר, ג'ונתן אקוסטה בן ה-30 יהיה אחד האנשים הבודדים בעולם שהצליחו לשרוד באמזונס לבדם במשך תקופה כה ממושכת.

אקוסטה היה במסע ציד עם ארבעה חברים ביערות הגשם, אך נפרד מהחבורה ב-25 בינואר. משפחתו דיווחה על היעלמותו בסוף ינואר. חודש לאחר מכן, בשבת האחרונה, הוא נמצא על יד צוותו חיפוש והצלה. "מה שעזר לי היא העובדה שהכרתי טכניקות הישרדות: נאלצתי לאכול חרקים, לשתות את השתן שלי ולאכול תולעים", הוא אמר אתמול (שלישי) לערוץ Unitel TV. "גם הותקפתי על ידי חיות", הוא הוסיף.

ג'ונתן אקוסטה מבוליביה הלך לאיבוד במשך חודש ביערות הגשם באמזונס. טוויטר, צילום מסך
ג'ונתן אקוסטה לפני המסע/צילום מסך, טוויטר

אקוסטה אמר כי גשם ירד רוב הזמן, לכן הצליח לאסוף מי גשם עם המגפיים שלו. אך כשהגשם פסק, הוא נאלץ לשתות את השתן של עצמו. "ביקשתי מאלוהים שיוריד גשם. אם לא היה יורד גשם, לא הייתי שורד".

לדבריו, הוא הלך 40 ק"מ בחיפושיו אחרי בני אדם, אך גילה מהר מאוד כי הוא מסתובב במעגלים. הוא אמר כי הוריד 17 ק"ג ונקע את קרסולו. בנוסף, בלילות, הוא ישן על הקרקע והיה נתון לעקיצות חרקים שונים. אחותו, מילדה אקוסטה, אמרה כי אחיה "נאלץ להילחם בחזיר בר מסוכן" וזיהה נמר בקרבת מקום, על פי רשת CBS.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully