וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש ממשלת יוון על תאונת הרכבות: "טעות אנוש טרגית"

עודכן לאחרונה: 2.3.2023 / 10:34

מניין ההרוגים בתאונת הרכבות הקטלנית ביותר ביוון, מניין ההרוגים עלה ל-43. ראש הממשלה קיריאקוס מיצוטאקיס אמר כי "זאת תאונת רכבות חסרת תקדים" והבטיח חקירה מקיפה ועצמאית

בווידאו: מחפשים אחר ניצולים בתאונת הרכבות ביוון/רויטרס

לפחות 43 בני אדם נהרגו ביום שלישי בלילה בתאונת רכבות ביוון - וראש הממשלה אמר אתמול כי ככל הנראה מדובר ב"תאונת אנוש טרגית". החיפושים אחר ניצולים ממשיכים גם היום, לאחר שרכבת נוסעים התנגשה ברכבת משא שנשאה מכליות ונסעה בכיוון הנגדי אך על אותה מסילה, במהירות של כ-100 קמ"ש.

קרונות רכבת הנוסעים הורדו מהמסילה, ואש פרצה בפנים בתאונת הרכבות הקטלנית ביותר ביוון. על פי דיווחים, הטמפרטורות בקרון הקדמי אף הגיעה ל-1,300 מעלות צלזיוס.

רכבת הנוסעים עזבה את אתונה והיתה בדרכה לסלוניקי בצפון המדינה, כשתאונה קרתה ליד העיר לריסה. רבים מהקורבנות היו סטודנטים שחזרו הביתה לאחר חופשת סוף שבוע. כ-57 בני אדם מאושפזים, שישה מהם בטיפול נמרץ. 15 אנשים שוחררו, על פי שירותי הכבאות ביוון.

תאונת רכבות ביוון. רויטרס
תאונת הרכבות/רויטרס
תאונת רכבת ביוון/רויטרס
תאונת רכבות ביוון. רויטרס
תאונת הרכבות/רויטרס
תאונת רכבות ביוון. רויטרס
תאונת הרכבות/רויטרס

ראש הממשלה קיריאקוס מיצוטאקיס אמר כי "זאת תאונת רכבות חסרת תקדים" והבטיח חקירה מקיפה ועצמאית. לדבריו, התאונה ככל הנראה נגמרה בשל "תאונת אנוש טרגית".

מנהל תחנת רכבת נעצר, והחוקרים מנסים להבין מדוע שתי הרכבות נסעו על אותה מסילה "במשך קילומטרים רבים". שר התחבורה קוסטס קרמאנליס הגיש את התפטרותו. שמונה עובדים של הרכבת נהרגו בתאונה, כולל שני הנהגים של רכבת המשא ושני הנהגים של רכבת הנוסעים, על פי איגוד עובדי הרכבות ביוון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully