וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסערה "ברברה" ביוון: אתונה סגורה בשל שלג כבד וטמפרטורות קפואות

עודכן לאחרונה: 6.2.2023 / 10:52

בתי ספר, עסקים וכבישים מרכזיים נסגרו בזמן שהסערה "ברברה" מתפשטת ברחבי המדינה. כמה תחנות רכבת תחתית הסמוכות לשדה התעופה הבינלאומי של אתונה נסגרו גם כן, כמו גם קווי רכבת לעיר סלוניקי

שלג כבד וטמפרטורות נמוכות הובילו היום (שני) לסגירת בתי ספר וחנויות בבירת יוון, אתונה. מרבית השירותים הציבוריים והעסקים עברו לעבוד מרחוק.

התחבורה נעצרה בכמה כבישים מרכזיים ובכביש הלאומי שמחבר בין אתונה למרכז יוון, בזמן שהסערה "ברברה" מתפשטת ברחבי המדינה ומכסה אותה במעטה לבן. כמה תחנות רכבת תחתית הסמוכות לשדה התעופה הבינלאומי של אתונה נסגרו גם כן, כמו גם קווי רכבת לעיר סלוניקי בצפון. הרשויות קראו לתושבים להישאר בבתים ולהימנע מנסיעות לא הכרחיות.

צוותי כיבוי אש פינו ארבעה נוסעים שרכבם נתקע בשלג בפרבר של אתונה, על פי ערוץ הטלוויזיה הממלכתי ERT. גל הקור צפוי להימשך עד מחר בעודו עושה דרכו דרומה לכרתים וישראל.

שלג באתונה. טוויטר, אתר רשמי
שלג כבד הוביל לסגירת כבישים/אתר רשמי, טוויטר
שלג באקרופוליס באתונה. רויטרס
שלג באקרופוליס/רויטרס
שלג באקרופוליס, אתונה. רויטרס
שלג באקרופוליס/רויטרס
שלג באקרופוליס, אתונה. רויטרס
שלג באקרופוליס/רויטרס

שלג כבד נדיר באתונה אך המדינה כבר עדה לחורף השלישי ברציפות שבו שורר מזג אוויר קיצוני. לפני שנה, אלפים פונו מהכביש הראשי בבירה, חלקם נאלצו לנטוש את המכוניות ולהמשיך ברגל כדי למצוא מקלט בשדה התעופה ואילו אחרים נותרו נטושים בטמפרטורות קפואות במשך שעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully