וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפכ"ל לשעבר מגבה את המשטרה בהפגנות נגד המהפכה: "נהגה כמו שצריך"

עודכן לאחרונה: 2.3.2023 / 10:34

רב ניצב בדימוס אסף חפץ טען שרימוני ההלם בהם השתמשה המשטרה בהפגנות הם "חלק מהארסנל של האמצעים של המשטרה" שיש להפעיל במצבים קיצוניים. "באמצע היום לחסום את איילון?המשטרה לא נתנה להם לעשות זאת וצריך לתת לה שאפו"

הפגנות נגד המהפכה המשפטית ברחבי הארץ/אבי רוקח , קרין שגיא

רב ניצב בדימוס אסף חפץ, מפכ"ל המשטרה לשעבר, גיבה הבוקר (חמישי) את התנהלות המשטרה בהפגנות נגד הרפורמה המשפטית שהתקיימו אתמול ברחבי המדינה. "המשטרה התכוננה כראוי להפגנה, לא צריך לחבוט בה ולומר שהיא איבדה שליטה", אמר בריאיון לניסים משעל וגיא פלג ב-103FM.

הוא התייחס לאמצעים לפיזור הפגנות בהם עשתה המשטרה שימוש בהפגנות, בהם רימוני הלם ומכת"זיות. "רימוני ההלם האלה הם חלק מהארסנל של האמצעים של המשטרה, היא צריכה להפעיל אותם במצבים קיצוניים", אמר. "בהפגנות של הערבים, שלעיתים הן רצחניות, צריך גם להשתמש בנשק אך אני לא מתאר שהם יגיעו לפה", הוסיף.

מפגינים במחאה על המהפכה המשפטית, עזריאלי, תל אביב 1 במרץ 2023. ראובן קסטרו
"המשטרה עבדה נכון". שוטר ליד מפגינים בתל אביב, אתמול/ראובן קסטרו

בהמשך הדגיש: "המשטרה הכינה את עצמה כמו שצריך. אני לא חושב שאתה יכול למנוע מהשר האחראי להגיע לחפ"ק. המשטרה באמת מתנהגת עם המפגינים כמו שצריך, תפקידה הוא להפר את האפקטיביות של ההפגנות עד גבול מסויים. באמצע היום לחסום את איילון? המשטרה לא נתנה להם לעשות זאת וצריך לתת לה שאפו, היא עבדה נכון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully