וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני צעירים נעצרו בחשד שהסתירו רווח של 8 מיליון שקלים מ-NFT של הכותל המערבי

עודכן לאחרונה: 1.3.2023 / 17:43

השניים הצליחו למכור במשך כשנה וחצי 1,700 אבנים וירטואליות עליהן הרוויחו את הסכום, אולם דיווחו לרשויות על 50 אלף שקלים בלבד מתוכו. לפי החברה שלהם, כל מי שירכוש "אבן" יקבל העתק וירטואלי מדויק שלה ויזכה בברכה ותפילה של 26 תלמידי "כולל" בכל יום

שני חשודים נעצרו בחשד שהרוויחו 8 מיליון ש"ח מ-NFT של הכותל המערבי.. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מודעה שפרסמה החברה של החשודים/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

רשות המיסים עצרה אתמול (שלישי) שני צעירים בשנות ה-20 לחייהם בחשד שמכרו באינטרנט אבנים מהכותל המערבי כנכסי NFT. השניים, נועם פולק ואברהם כהן, מורה פרטי ומסעדן, הקימו אתר מיוחד "HOLY ROCK NFT" ובו הציעו למכירה את הנכסים המדוברים תמורת 0.6 איתריום לכל HR holy rock. הבוקר הם שוחררו בתנאים מגבילים.

במשך כשנה וחצי, השניים הצליחו למכור 1,700 אבנים וירטואליות מהכותל המערבי. והרוויחו בגינם 620 מטבעות איתריום - בשווי של 8 מיליון שקלים. בהצהרת ההון שביצעו לרשויות החוק בנושא הם דיווחו על 50 אלף בלבד.

באתר החברה הם ציינו כי כל מי שירכוש "אבן" מהכותל המערבי יקבל העתק וירטואלי מדויק שלה: "כל סדק, אזמל וכיתוב היסטורי שקיים על האבן המקורית יופיעו בתמונה".

שני חשודים נעצרו בחשד שהרוויחו 8 מיליון ש"ח מ-NFT של הכותל המערבי.. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מודעה שפרסמה החברה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בנוסף, מדי שנה יוזמנו כל בעלי האבנים לפגישות רבעוניות, בעלות אופי עסקי-אמוני. באתר החברה נכתב כי "מטרת המפגשים היא להגשים את הייעוד הקהילתי של הפרויקט: יצירת קשרים עסקיים והזדמנויות עסקיות, והקמת קהילה בעלת עוצמות כלכליות".

כאמור, לפי רשות המיסים נמכרו כ-1,700 "אבנים", מתוך 2,357 המוצעות למכירה (72% מהכותל המערבי כיום). לפי החברה, מי שיקנה את האבנים יזכה בברכה ותפילה של 26 תלמידי "כולל" בכל יום. בין היתר, גם 125 אבנים "קדושות יותר" מוצעות למכירה, אותן ניתן לקנות בתוספת תשלום ולזכות בסגולה לשידוך, להצלחה - וגם לתפילה נגד עין הרע.

עוד בוואלה!

עטוף בטלית, הוא חמק מעיני הבריטים. הוא היה "התוקע האחרון ליד הכותל"

לכתבה המלאה
שני חשודים נעצרו בחשד שהרוויחו 8 מיליון ש"ח מ-NFT של הכותל המערבי.. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
עמוד הפייסבוק של החברה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בסמוך למעצרם, הוחלף דף הבית באתר ונכתב באנגלית כי עד שיסתיימו ההליכים המשפטיים מול מדינת ישראל, תופסק המכירה של האבנים, אבל הדגישו כי כל הפעילויות הקהילתיות שנקבעו לרוכשי הרבנים יתקיימו במועד שתוכנן.

רק בתחילת השבוע נעצר המעצב הגרפי בן בן חורין על ידי רשות המיסים, לאחר שלא דיווח על הכנסות מיצירות דיגיטליות ב-NFT בסך של שלושה מיליון שקלים, ובאי דיווח על המרה של 30 מטבעות אית'ריום, שקיבל בתמורה ליצירות הללו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully