וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ברגע שנגמור את הסיפור עם הבן של ליאת בן ארי נגמור גם אותה. נקודה"

עודכן לאחרונה: 28.2.2023 / 18:08

בעקבות איומים שהושמעו בטוויטר נציג משטרת ישראל בסין נסע לגבות עדות מאדם במדינה אחרת במזרח שנחשף לשיחת איומים על ליאת בן ארי. כמו כן, החוקר הפרטי ואיש הימין אמיר אברמזון נחקר באזהרה ערב השתתפותו בשיחה

בווידאו: מנהל לשכתו של נתניהו לשעבר תקף בעדותו את הפרקליטות - שביקשה להכריז עליו עד עוין/מערכת וואלה!

נציג המשטרה בסין נסע למדינה שכנה במזרח הרחוק על מנת לגבות עדות מאדם שהשתתף בשיחה ברשתות החברתיות שבה נשמעו איומים על התובעת הראשית בתיקי נתניהו, ליאת בן ארי. הדברים בהקלטה נאמרו בשיחת ספייס על ידי החוקר הפרטי אמיר אברמזון, שמציג את עצמו ברשתות החברתיות כאיש ימין ותומך של ראש הממשלה בנימין נתניהו. הוא הודה שהוא עקב אחר בנה של בן ארי.

"אני יכול להגיד לך שהיינו במעקב אחרי הבן אדם כמעט במשך שנה ושלושה חודשים. מה שמשגע אותי בכל הסיפור הזה שלהעמיד את זה בצורה שרודפים אותה אחרי הבן, אנחנו רודפים אחרי האמת כדי להוכיח שהיא שיקרה לבית משפט ודינה מאסר. זה הסיפור", אמר.

אברמזון מתכוון לסרטון שקרי שהופץ ברשתות החברתיות, בין היתר על ידי פעילת הליכוד אורלי לב, ובה נראה אדם תוקף שוטר. מפיצי הסרטון שיקרו וטענו שמדובר בבנה של בן ארי. הוא אף סיפר על ההטרדות והמעקב שהם מבצעים נגד בנה.

"יש לנו את הרכב השכור את חברה ההשכרה בנתניה. יש לנו מקום שהיו בנתניה אחד מאיתנו היה לידו בחושך אבל לא יכול לזהות אותו", אמר. הדברים נאמרו במענה לדו שיח שהתקיים אחרי שאברמזון הציג את צווי ההרחקה שקיבלו פעילי הליכוד רמי בן יהודה ואורלי לב מליאת בן ארי ובנה בתור רדיפה: "מה אתה אומר על הרדיפה של ליאת בן ארי אחרי רמי ואורלי (רמי בן יהודה ואורלי לב, ב"א)".

ליאת בן ארי בטקס הכניסה לתפקיד של היועמ"שית  גלי בהרב מיארה, ירושלים, 8 בפברואר 2022. ראובן קסטרו
"רודפים אחרי האמת כדי להוכיח שהיא שיקרה לבית משפט ודינה מאסר"/ראובן קסטרו

לשמע הדברים האלה, נציג המשטרה בסין נסע למדינה שכנה על מנת לגבות עדות מאדם שנחשף לתוכן השיחה, בעקבות כך הוצא צו הרחקה נגד אבמרזון מליאת בן איר ובנה. אברמזון אף נחקר באזהרה במשטרה בעקבות כך.

בשיחת טלפון עם וואלה! אמיר אברמזון טען כי "עד שיצרת עמי קשר לא ידעתי כי יש צו כזה נגדי ולכן איני יכול להתייחס גם במשטרה לא ידעו כי הוצא נגדי צו הרחקה". המידע שיש בידי וואלה! מראה אחרת.

זאת אינה הפעם הראשונה שאבמרזון מתבטא בחריפות נגד בן ארי. לפני כמה חודשים הופצה הקלטה שלו ברשתות החברתיות שבה הוא אמר "הובטח לו על ידי גורמים שעומדים להיכנס למשרד לבטחון פנים" שיטפלו בכמה תלונות שהוא הגיש, בין היתר, נגד בנה של בן ארי כדי להוכיח שהיא "לא אמרה אמת".

בהקלטות אחרות שהגיעו לידי וואלה! נשמע אבמרזון אומר שנקודת התרופה של הפרקליטות היא בן ארי. "ברגע שנגמור את הסיפור עם הבן שלה נגמור גם אותה. נקודה. היא שיקרה לפני השופט אשכנזי (אין קשר משפחתי ומכל מקום נראה שהאחרון התבלבל ומדובר בשופט מנחם מזרחי, ב"א) זה בנה", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully