וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי מעוז הודיע על התפטרותו מהממשלה

עודכן לאחרונה: 28.2.2023 / 7:18

יו''ר מפלגת נעם העביר לראש הממשלה בנימין נתניהו מכתב התפטרות מתפקידו כסגן שר והמשך חברותו בקואליציה כחבר כנסת. זאת לטענתו לאחר שגילה שלממשלה אין רצון אמיתי להקים את מנהלת זהות יהודית, שהייתה אמורה להיות אחראית על תכניות העשרה של משרד החינוך

אבי מעוז מציג את תוכניתו במערכת החינוך./ערוץ הכנסת

יו''ר מפלגת נעם ח"כ אבי מעוז העביר לראש הממשלה בנימין נתניהו מכתב התפטרות בו הוא מודיע על הפסקת תפקידו בממשלה כסגן שר, והמשך חברותו בקואליציה כח"כ מן המניין. התפטרותו של מעוז מגיעה שלושה ימים לאחר אישור התקציב בממשלה, בו לא קיבל את הכספים שהובטחו לו בהסכמים הקואליציוניים.

"הנני מודיע על התפטרותי מתפקידי כסגן שר במשרד ראש הממשלה", מסר מעוז במכתב לנתניהו, "אמשיך בעזרת השם כשותף בקואליציה לתמוך בכל המהלכים שסיכמנו עליהם יחדיו ובין היתר בחקיקה הכל כך חשובה להשבת האיזון בין הרשויות המחוקקת והשופטת ועוד".

אבי מעוז, הכנסת, 13 בדצמבר 2022. ראובן קסטרו
הודיע על התפטרותו מהממשלה/ראובן קסטרו

במכתבו מסר מעוז את הסיבות להתפטרותו מתפקידו כסגן שר בממשלה. הסיבה הראשית, לטענתו הייתה הגילוי כי אין כוונה רצינית להקים את מנהלת זהות יהודית במשרד ראש הממשלה, גוף שהיה אמור להיות אחראי על תוכניות ההעשרה החיצוניות של משרד החינוך.

סיבות נוספות לפי מעוז היו חוסר הצלחתו לבטל נהלים במשרדי החינוך, הרווחה והבריאות, שלטענתו מטרתם היא "לשנות את מושגי היסוד של עם ישראל ושל המשפחה היהודית". כמו כן, הוסיף כי לא הצליח להביא לכתיבת עמדת מדינה חדשה לבג"ץ בנושא "שמירה על קדושת הכותל", או להחזיר את המונחים "אב ואם" לטפסים רשמיים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ראש הממשלה בנימין נתניהו בישיבת ממשלה, 5 בפברואר 2023. אלכס קולומויסקי, אתר רשמי
אין לממשלה כוונה רצינית להקים את מנהלת זהות יהודית/אתר רשמי, אלכס קולומויסקי

לפני שלושה חודשים, הוכרז כי מעוז יקבל את האחריות על היחידה לתוכניות חיצוניות במשרד החינוך. בתגובה למהלך חתמו כ-350 מנהלי בתי ספר מרחבי הארץ על מכתב נגד המהלך. כמו כן, כמה ערים הודיעו כי יתקצבו עצמאית כל תוכנית חינוכית שתוסר לפי דרישתו של מעוז.

מארגון איג"י נמסר בתגובה להתפטרותו של מעוז: "האיש השונא והמסית ביותר הבין שהציבור הישראלי השפוי והאוהב חזק יותר, ולא יתן לו לממש את הטירוף שלו - שמחים מאד שהוא מתרחק ממוקדי הכוח, לצערנו יש בממשלה הזו עוד גורמים אלימים ומסוכנים ללהטבים ואנחנו נמשיך להילחם כדי לשמור על העתיד והביטחון של הנוער הגאה"

  • עוד באותו נושא:
  • אבי מעוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully