וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירי לאור יום, באמצע הרחוב: 4 פצועים בקטטה בנגב

עודכן לאחרונה: 26.2.2023 / 15:16

צוותי הצלה שהגיעו ללקיה פינו את הארבעה לבית החולים כשמצבם של שניים מהם בינוני ושל שניים קל. בתיעוד המקרה ניתן לראות שני בני אדם תוקפים גבר שמחזיק בידו אקדח, בין היתר באמצעות מוט ארוך, והוא מנגד מנסה לירות בהם. כל זאת, לעיני תושבים שהיו ברחוב

בווידאו: חשד לאירוע ירי על רקע סכסוך משפחות בלקיה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ארבעה בני אדם נפצעו היום (ראשון) בלקיה שבנגב במהלך קטטה שכללה ירי. צוותי הצלה שהגיעו למקום פינו את הפצועים לבית החולים סורוקה כשמצבם של שניים מהם בינוני ושל שניים קל. המשטרה פתחה בחקירת האירוע, שהתרחש על רקע סכסוך משפחות, ועצרה ארבעה חשודים במעורבות במקרה ובתקיפת שוטרים.

בתיעוד האירוע נראים שני בני אדם תוקפים גבר שמחזיק בידו אקדח, בין היתר באמצעות מוט ארוך, כשמנגד הוא מנסה לירות בהם, ככל הנראה כדי להבריח אותם. כל זאת, לאור יום כשברחוב עוברים תושבים. אחד החשודים שאותר, נצפה על ידי השוטרים כשהוא משליך אקדח טעון, ולאחר מרדף רגלי קצר הוא נעצר והאקדח נתפס.

חשד לאירוע ירי על רקע סכסוך משפחות בלקיה
26.02.23. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ירי באמצע הרחוב. הקטטה בלקיה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בתקופה האחרונה האלימות בנגב ממשיכה להשתולל. ביום שלישי אלמונים הרסו את סניף ארומה בעין עבדת. בתיעוד ממצלמות האבטחה נראה ההרס במקום. מרחב נגב במשטרה פתח בחקירת האירוע, ובמשטרה אמרו כי הם בודקים את כל הכיוונים. בעלי הסניף טוענים שהם לא נסחטו באיומים. במקביל, ביישוב ערערה נמשכו באותו היום חילופי אש בין שתי משפחות יריבות.

יום קודם לכן אמרה כי המשטרה כי היא עצרה שלושה תושבי רהט בגין החזקת אקדח, נשק מסוג קרלו מחסניות ותחמושת בלתי חוקיים. הם נעצרו אחרי פשיטה על מתחם עסקים בעיר.

  • עוד באותו נושא:
  • לקיה
  • ירי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully