וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשי הרשויות החליטו: אין שביתה, מערכת החינוך תפעל מחר כרגיל

עודכן לאחרונה: 23.2.2023 / 21:25

בתום משא ומתן ממושך, מטה המאבק החליט להחזיר את מערכת החינוך לעבודה מלאה מחר, לאור הבנות בנוגע להסכם השכר של הסייעות. עם זאת, נמסר כי השביתה תמשיך ביום ראשון בעקבות אי-ההסכמות בשאר תחומי המחאה, ומוקד המאבק יתמקד במשרד ראש הממשלה

בווידאו: כיתה בתיכון עירוני ד' ת"א, 23 בפברואר 2023/ראובן קסטרו

השביתה שהייתה צפויה להתקיים מחר במערכת החינוך בוטלה - כך מסרו הערב (חמישי) מארגני המחאה ברשות המקומית. לדבריהם, הושגו "הבנות מלאות" לגבי הסכם הסייעות כחלק מהסכם השכר הכללי של ההסתדרות, ולאור זאת מערכת החינוך תחזור לעבודה מלאה.

עם זאת, המאבק על שאר הנושאים יימשך וביום ראשון תועבר המחאה למשרד ראש הממשלה בירושלים. "נעלה כולנו עם משאיות פינוי האשפה ואוטובוסים צהובים למאבק על כל שאר הנושאים עליהם טרם קיבלנו תשובות ממשרד האוצר", מסרו.

כיתה בתיכון עירוני ד' ת"א, 23 בפברואר 2023. ראובן קסטרו
שביתת/ראובן קסטרו

השביתה שהתקיימה הבוקר הובלה על ידי השלטון המקומי בניסיון לקדם את דרישותיו מול משרד האוצר. ארגון המורים הצטרף אליה, מה שגרר את בתי הספר התיכונים לשבות גם כן. בנוסף, בשל היעדר עובדי מנהלה חיוניים, גם הלימודים ברבים מבתי הספר היסודיים והגנים הושבתו.

דרישותיו של השלטון המקומי כללו בין השאר הסכם שכר חדש לסייעות ולמורי התיכונים, השלמת מחסור בכיתות לימוד, הסעות תלמידים וחינוך מיוחד וביטול קרן הארנונה. הסכם השכר לסייעות סוכם כאמור הערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully