וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיריות מאיימות להמשיך את השביתה גם מחר

עודכן לאחרונה: 23.2.2023 / 15:54

לפי הודעה שהוציאו מארגני המחאה ברשות המקומית, מטה המאבק יתכנס הערב לדיון על המשך הצעדים בהם ינקטו. בנוסף הודיעו שהמחאה תועבר למשרד ראש הממשלה בירושלים

בווידאו: כיתה בתיכון עירוני ד' ת"א, 23 בפברואר 2023/ראובן קסטרו

מארגני המחאה ברשות המקומית איימו היום (חמישי) להמשיך את השביתה גם מחר. לפי הודעה שהוציאו, מטה המאבק יתכנס הערב בשעה 20:00 לדיון על המשך צעדיו. בנוסף הודיעו כי ביום ראשון בבוקר המחאה תועבר למשרד ראש הממשלה בירושלים.

השביתה, שהחלה הבוקר, הוכרזה על ידי השלטון המקומי בניסיון לקדם את דרישותיו מול משרד האוצר. ארגון המורים הצטרף אליה, מה שגרר את בתי הספר התיכונים לשבות גם כן. בנוסף, בשל היעדר עובדי מנהלה חיוניים, גם הלימודים ברבים מבתי הספר היסודיים והגנים הושבתו.

כיתה בתיכון עירוני ד' ת"א, 23 בפברואר 2023. ראובן קסטרו
השביתה עלולה להימשך. כיתה ריקה בבית ספר תיכון בת"א, הבוקר/ראובן קסטרו

"לצערי בממשלה אין אף מבוגר אחראי שינהל את האירוע. אם האוצר היה משקיע משאבים בניהול מו"מ כמו שהוא משקיע בלסכסך את השלטון המקומי היתה לנו מערכת חינוך מצוינת", האשים יו"ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס. "לא ניתן לאף אחד לעבוד עלינו. האוצר מנסה לעשות קומבינה על חשבון התושבים ואנחנו לא נאפשר את זה. הפכנו להיות הקופה שלו. אנחנו בזמן פציעות לפני אישור התקציב ואנחנו לא נוותר".

מלבד העיצומים בחינוך, השביתה כללה הפסקה כוללת של שירותי הרשויות המקומיות. מחלקות הרווחה, התחזוקה, האשפה, התרבות ושיפור פני העיר לא יפעלו. העובדים הגיעו למשרד, אבל העיריות לא איפשרו קבלת קהל, מענה טלפוני ובמוקד עירוני - ולא נרשמו דוחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully